Emelie wall ♥

Alla inlägg under juli 2010

Av emelie wall - 31 juli 2010 23:49

okej inte lagt upp ngt inlägg idag ?

har inte hänt så mycket..

red mys tur i skogen med lego

annars datorn , siiims

ja roligt va ?

fast ne :)


  

Av emelie wall - 30 juli 2010 17:06

hej, haha har suttit o nördat sims i ngra timmar haha ja blir beroende ;o

ah men i alf väderet är sääämst så blir innedag

ska titta lite film o göra i ordning popcorn o cola ! (y)

ah har inget mer att säga,

men smsa kan ni ju göra :p

puuuusssss




Av emelie wall - 29 juli 2010 23:46

kom nyss hem från anna-karin , anton och stefan :D

stanna där läänge eller längre än planerat :pp

men i alf sen kom cissi o carro

haha va md henne typ hela tiden o anton-.-

cykla till rasta o köpte glass o godis

spela bazz carro o jag äääger dej anton :DD

sen spela sims , hoppa stutsmatta

o masssa annat (:

nääää nu ska jag nog läsa lite bloggar o så,

sen hörs vi väll i morn (:


puuuuuuuuusssss

















Av emelie wall - 29 juli 2010 15:26

hejhej, blogga inget mer i går med det va bra på  bjrönruka med lisa vi hittade typ världens bästa ställe att tälta ska tälta där snart:),, ah idag har jag inte gjort mkt väderet är baaaaaaaaaaaaaajs, nu ska jag äta sen ska jag och mamma in till anna-karin o se på dreas chiwawa valp! :))

puuuuuuusss

Av emelie wall - 28 juli 2010 11:33

halloj, kommer ett snabbt inlägg nu

ska sticka o möta Lisa om 5 min eller 10 ?

ah sen cyklar vi till björnruka!

äre så att ni vill nå mej så är mobilen med,

har inget mer att säga;)

ha en bra dag , före ska jag!


puuuuusssss ´

:D

Av emelie wall - 27 juli 2010 21:29

ah rubriken säger ju det mesta skritta lego i skogen , så underbar att rida han är undebar!(L)

ah men i alf nu sitter jag här och har fixat dricka , choklad och mandlar;)

FÖR FILMTIME! :d

ska se spy kids och kampen om åksvinden!

så sen blirre bog natti natti :)

ah har inget mer att säga så chao chao chao :DD


o en sak mammi köpte ett par baseboll mjukis

tack mamma! :)<3

Av emelie wall - 27 juli 2010 16:11

tjatja! ah idag har jag suttit hemma o nördat sims (;

haha blev hemma o va hundvakt åt traj,

men i alf senare blirre ju som sagt ridning!

käkat nudlar nyss ,och nyss stängt av simset;)

blev inget bad med Lisa efter ja skulle va hemma i stället

blir kns i morn , bror på väderet!

nön mer kanske blir med också :D

nej men nu ska jag ut lite , och det är sooooooooooooooooool

:)


näää men puuuuuuuuuuuuus    ;)

Av emelie wall - 26 juli 2010 22:34

chaa, red på lego idag då gick bra bra:), sen har jag inte gjort ngt spciellt kollat lite på fotboll ( gothiacup ) ska att se lite på det i morn med! (:

i morn blirre kanske o åka till björnruka med Lisa om hon svarar ngn gång ;0

annars ska jag väl rida som vanligt blir nog ut i skogen i morn!

lego måste ut i skogen md kan ju inte bara luffsa runt i padocken :)

hmm har inget mer att säga..? eh jo att jag börjar få ångest för skolan verkligen iinte bra ;0

ajaaaa fast ska endå blir kul att börja på mariberg :D

och en sak till vädert suuuuuuuuuuuger!

nej nu ska jag hoppa in i duchen , kul va ?

nej men vi hörs i morn!

puusssshejj


     

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards