Emelie wall ♥

Alla inlägg under juli 2010

Av emelie wall - 26 juli 2010 12:57

godmorgon haha godmorgon säger jag när kl är 1 ;) fast jag gocl upp halv 1 idag aja har endå inga stora planer för dagen mer än att rida lego som jag snart ska göra sen blir det väl tråk , tråk , tråk..

asso jag blir sur vart är sommarväderet ? det sägs att det inte ska bli fint väder på länge nu :S , det måste bli ändring!!

nej nu ska jag gå och göra mej i ordning, sen ut o rida lego!

kommer nog inlägg senare :DD


puuuuuusssssss ´

eemeliewall♥

Av emelie wall - 25 juli 2010 21:15

tjoo, red alldrig lego idag, vädret va sämst (N)

men så dt blir nog i morn!

sen får vi se vad mer dt blir i morn,

vill att det ska börja blir lite bättre väder nu,

låt slutsommaren få blir lite värd! :)

nej men snart blirre kanske ngn film tror ja,

och bara så att ni vet sa jag ju att jag skulle lägga in bilder från i lördags när jag va med sofia, men det är enormt seeegt att lägga upp

så vi får se!

nej men ha det gött , alla sötA!


puuuuuuuuus :* <3


  

eemeliewall´

Av emelie wall - 25 juli 2010 15:49

hej, idag är dt pissväder -.- , amen i alf sov till typ halv 2 idag;) men har endå ingeting att göra när de regnar jue ? ah men i alf sen blev dt ner o käka o så sen har jag mest suttit här lär väl bli fast här resten av dagen med, fast nää inte hela ska nog rida Lego sen om dt skulle kunna bli lite upphåll i väderet, nu ska jag nog spela sims, så chaaaooo ! ♥♥


  

helt underbar♥


Av emelie wall - 24 juli 2010 19:58

hejalla, ja som sagt sofia sov här i natt   lika kul och flumm som alltid!   

tack för 3 bra dagar sofia :)) <3


ah men i alf sofia åkte idag hem vid typ halv 6 ?

ah senare stack jag med mammi till ica ,

sen åkte vi hem jag red på lego :)

så himla undrbar asso :) ♥


nääää nu ska jag ner o bada om det inte är allt för kallt :DD


kommer nog lite bilder från i går md sofia ! och kanske när jag red på lego! :))


puuuuuussss ´ eemeliewall

Av emelie wall - 23 juli 2010 15:50

igår vare rix fm , åkte in med julia och sofia , sen träffade vi joel och hampus (a)

dt va lite kul de, vi kollade inte så mkt på artisterna palla fan inte så där och vi stog där 2 timmar före också för att få bra plats-.- o va inte ens bra artister där så:))

haha sen stack vi hem till joels syster, sen åkte vi hem med mammi typ runt 12!

sen slaggade jag hos sofia! :)

och idag slaggar hon här! :)

blev väl kanske som vanligt , flumm , flumm , flumm! (Y)

charrå ! ♥

Av emelie wall - 21 juli 2010 18:43

  


sakerna jag fick var :

baseboll jacka

2 linnen

en t-shirt

flipfloppskor

body lotien

body spray

en cd- skiva

glas

200 till mobilen


blev inte så jätte mkt iår , men det är för att vi ska snart köpa en häst, vi letar ju liksom så blir mkt pengar til det!:)


men i alf tack alla! <3

Av emelie wall - 21 juli 2010 14:00

ja nu har man fyllt 13 då :)

i mors fick jag en basse-boll tröja en mörk blå,

och ett par nya flippflopp skor:)

blir ju mer i kväll,

himla varmt är det också idag.

och i morn är det rix fm!

åker in med julia o fia o lite annat fölk ;)

nej nu ska jag bada o shheetteecchka (a)


puussss

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards