Emelie wall ♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av emelie wall - 31 augusti 2010 20:22

hejsan:) förlåt men bloggade alldrig i går ja venne vf

men skolan va bra sen red ja o så :)

gick också bra:)

 

idag da skolan va bra idag me (yy'

sen blev det fritidsgården va där mest med julia , sofia , malin, bella , emmis, daniel, elias sen kom joel med ;)

sen träning vi sprang typ spåret o gjorde mer

va jobbigt!

nej nu ska jag plugga sen blirre nog sängen:)

 

ha dt bra,

pusshej

Av emelie wall - 29 augusti 2010 20:43

ah matchen 5-0 till qubik -.-

skola i morn

nu ska jag fixa mitt hår lite ;)

sen blirre väl sängen eller lite tv också kns :D

hörs i morn ,kramizar

Av emelie wall - 29 augusti 2010 14:05

hejhopp, väntar på att mamma ska bli klar nu .

ska in till hööks med henne

sen sticker vi direkt till matchen mot qubiK :d

skriver kns mer sen

pusshej

Av emelie wall - 28 augusti 2010 22:39

hej, ah rubriken säger ju skitväder de har de vart me

skulle rida lego i padocken men han ju inte så mkt

blev ju fan spöregn så fick ge mej red lite i skogen också.

sen har jag inte gjort så jätte mkt.

nej nu ska jag se på bröllopsfotografen:)

missat typ halva men endå :)

men vi hör väl i morn antar jag

pusshej  

Av emelie wall - 27 augusti 2010 17:52

rubrik saknas .. (a)

asså förlåt att ja inte blogga ngt i går..

men hade inte tid liksom skola

o sen blev dt direkt fritidsgården,

o sen träna,

sen va sätta ja mej alldrig vid datorn när jag kom hem!

 

om idag då

skolan idag va lite soft (:

vi typ kolla på film mest

kolla på när 8orna och 9orna

åkte i väg med sina flottar :D

fast nu äre gött med helg . (y)

blir nog lite chill helg,

har inga större planer direkt! :)

men herråååå   



Av emelie wall - 25 augusti 2010 20:48

skolan idag va ju bra :)

hade typ stadsvandring

åkte båtbussen o så. :)

 aaja efter skolan vare hem,

red legobebis i skogen lite me! (:

annar hare inte vart ngt spciellt,

nej men nu ska jag fixa kläder tills i morn o så:)

hörs väl i möra!

pöss


Av emelie wall - 23 augusti 2010 19:13

yes, första dan i skolan idag då efter lovet asso

va lite nice endå

men jävligt dryyygt'

aja kns blir bättre bara man vänjer sej :D

bra klass o bra lärare har vi ju :)

o de ä ju bra :D

har ju inget mer att säga..

pözz

Av emelie wall - 22 augusti 2010 20:37

hej,  ah vad har jag gjort idag ?

typ inte så mkee red på legobebis

blev en skogstur!

ah sen äre skola i morn

också:)

asso ska bli kul ju :)

ny skola , ny klass , nya lärare!

får ju se hur det kmr gå :)

blir nog bra . :)

nej men nu ska jag göra mej i ordning för sängen .

sen ska ja platta håret lite mer !

vill ha de lite plattat fråga mej inte vf , knr för de bara :D

aja

 

pözz ♥


Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards