Emelie wall ♥

Alla inlägg under september 2010

Av emelie wall - 30 september 2010 16:35

  

adidas jacka - turkiet

linne - hm trorja?

jeans - kappahl eller ngt :p

Av emelie wall - 30 september 2010 16:32

kom hem för att litet tag sen

skolan va väl okej

asså seriöst gud fattar mke på matten nåååååååååååt

haha jag är efterblivien helt seriöst asså :o

aaja sen hem och nu sitter jag här och väntar på käk.

sen blirre att åka i väg och träna!

sen i kväll blirre väl idol

haha gillar onsdags kvällar för då äre

idol

berg flyttar in

och välkommen åter

hehe nice de :D

nej men herrå ♥

Av emelie wall - 29 september 2010 16:37

hejpå er.  

kom hem från skolan för ett tag sen

den va som vanligt , onsdagar brukar va kanske sega endå

och den dag som är jobbigaste

men nu är den gjord :D(Y)

hadde ju som sagt eng prov tror de gick kanske bra endå

för att va mej och eng liksom ;)

är inte spciellt bra på de :p

hadde dans med yngve också

eller vi hade de i måndags och tidsag med

men nu är den slut

haha, de är riktigt kul faktiskt! :D

nu funderar jag på att ladda ner msn grejen.

vi hörs kanske senare i kväll , men annars i morgon .

pusshej♥

 

 

Av emelie wall - 28 september 2010 21:00

hej , asså seriöst ursäkta men datorn har inte funkat -.-

den bara slutade att fungera , så håkan pappas jobbarkompis

kom hit och fixa den så nu är den som ny.

jag har fått tillbaka webbkameran och msn som inte funkade innna efter det också dampa!

gud seriöst är så glad ! hehehh :D

aja skolan va i alf som vanligt idag,

sen blev de fritidsgården rätt segt .

sen träning , innebandy sjukt nice :D

sen hem och nu har jag precis sett klart på idol,

nu blirre och fixa tills i morgon plugga engelska!

vi hörs i morn , looovar  ♥

heheeh

Av emelie wall - 25 september 2010 14:59

tjoobre:D kom nyss hem från kristinehamn och sen va vi lite i sammahellet på farmtrade för de va ngn sag där :p

nu sitter jag här och ska snart spela tv spel  asså de va as länge sen jag spela de seriöst :o

ehehe

aja idag blirre nog slapp dag typ.

vi hörs senare kanske ♥

Av emelie wall - 24 september 2010 21:27

feeeeeeedag. skolan som vanligt.

hem inte göra så mke

presics sett på idol ska in i duschen

nuu

vi får se vad som händer i morn:D

men vi hörs

pusshej ♥  

 

  

Av emelie wall - 23 september 2010 18:36

hello. skolan idag va som vanligt.

va liksom efter vanliga shemat eller de är de nästan alltid

men de hände inget spceiellt liksom,

fast musik va såklart de roligaste de är bäst med torsdagar asså

haha omg jag är bäst på trummor !!!!! :DD

fast nä.

aaaaaja sen hem inte göra så mke.

blev ingen träning hostar är förskyld och ont i halsen,

så fick skippa den.

nej nu tänkte jag gå och plugga spanska, och göra klart den där engelsk saken

sen plugga på den typ

prov på engelska nästa onsdag.

före kommer ju också gå vääääääääääldigt bra

eller inte .

ursh seriöst börjar grubbla hur matten och engelskan ska gå för mej ?

är liksom mina sämsta ämnen lätt.

men men ska föröka hänga med så gott jag kan endå ;)

sen blirre idol mä!

vi höres nog i morn

ska kanske till stan med fia då me! :D♥

pöss ♥

 

 

hahahahaha dagen skämt GNUGG GNUGG Xd haha kanske jag och sofia som fattar bara men jävlar va roligt endå hahahaha ;)

 

 

  


Av emelie wall - 22 september 2010 18:43

hej. förlåt för lite dåligt bloggande endå (a)

men i går va väl skolan som vanligt .

sen blev dt fritidsgården, sen träning

innebandy lite nice endå (:

aaja nog om i går.

idag va skolan också som vanligt typ förutom skoljoggen

eller jag fia , lisa och julia gick. drrrrrrrrrrrrrrgt de va .

aja sen blev dt hem inte göra så mke

sitter här nu funderar på att gå ut eller ngt.

asså är snorig och har ont i halsen mä . (N)

kns inte tränar i morgon om jag inte skulle palla.

för vill liksom va md på matchen i skk på söndag

för har avslutning då också.

aja nu vet jag faktinst inte vad jag ska skriva mer .

jo kd katalogen i morn också ,

så ska titta efter lite kläder sen också . fårse va de blir att ha på sej :D

nej men vi hörs nog i morgon,

pusshej



Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards