Emelie wall ♥

Alla inlägg under september 2010

Av emelie wall - 20 september 2010 19:26

hejhupp, skolan idag va väl som vanligt typ..

orkar inte skriva ngt mer nu.

värt inlägg men orkar inte skriva just nu.

hejdå


Av emelie wall - 19 september 2010 19:56

hej , blev vinst med 3-1 :)

men kunde säkert vunnit med mer,

om inte dommaren va helt störd

asså seriöst han borde verkligen inte va utbildad till de :s

aaja bra spelat tjejer! :d

sen hem käka och så

har gjort lite på NO läxan , venne om jag ska göra mer?

ska i alf se på ensam mamma söker snart :D

imorgon äre skola md , ingen lust men men

dt är roligt på fredag sämst på söndag ! :D

vi hörs  i morn,

puss

Av emelie wall - 19 september 2010 11:48

vakna runt 11 idag

sen har jag bara suttit hÄR :D

ska käka frulle nu,

sen blirre väl att ta miranda

fårse hur detta ska gå..

match sen med

kommer med resultatet sen :D

hörs

Av emelie wall - 19 september 2010 01:01

  

typ sånna ucla bycor har ingen aning vart dom finns för hitta bilden på google men får leta!  ehehe och ingen aning vem de är på bilden ;)

hitta ingen annan så .. (a)


  

och sånna här 96 byxor är snygga me men vill typ ha ngn annan modell eller ngt men som sagt hitta inga bra bilder , men ah ni fattar vad jag vill ha om ni nu skulle bry er .. (a)

Av emelie wall - 18 september 2010 23:48

känner att jag har tråkigt så jag tänkte skriva lite om vännen min :d<3

 

sofia linnea bergström <3

jadu vart ska man börja ?

vi har kännt varandra i drygt 11 år

fatta vad glad man är att jag har fått lärt känna dej

tänk om du inte skulle funnis här,

vad livet skulle va tråkigt då

jag menar varje dag skrattar vi

man är alltid så glad när man är med dej fius

du har en sån go humor (Y) ;)

du är en sån man verkligen kan lita på

man kan snacka med dej om allt det vet jag

och jag hoppas du vet att du alltdi kan snacka med mej,

och att jag finns till 110 % jämt för dej <3

om ngt har hänt eller om du mår dåligt eller vad som helst,

så äre bara du ringer du kan få ringa mej mitt i natten om så skulle vara så

så du ska veta sofia att du alltid kan snacka med mej .

du är en sån vacker person , du är guld värd

du tar sån grymt stor plats i mitt hjärta vännen,

 

tänk liksom alla vore minnen tsm så grymt många

sommaren 2010

många minner vi har skapat där .

du och jag föralltid

även fast vi tjafsar rätt som de är

så kan vi inte leva utan varandra i alf inte jag utan dej i alf

du är liksom min andra halva

minns den dagen vi bråkade jag börja grina som bara den

ursh de är jobbigt när de blir så med ngn man älskar så himla mkt ♥

sofia, skulle alldrig klara av att förlora dej

ursh seriöst går inte att tänka sej

men jag lär igentligen alldrig förlora dej

för om du dör då dör jag med

lämnar dej alldrig , där du är är jag

skrattar du skrattar jag

gråter du gråter jag

lever du lever jag

dör du dör jag

du betyder sjukt för mej, dt vet du

efter alla gånger jag har gjort misstag de vet jag har hänt

men jag har alldrug menat ngt illa

för skulle alldrig mena illa till dej

alldrig.

för jag älskar dej så jävla mke.

du är som en syster för mej sofia

blodsyster♥

lyser upp som en stjärna varje

dag, ett leende av guld

ÄLSKAR är ett stark ord om man inte skulle mena det

och jag hoppas att du vet att jag älskar dej och jag menar det verkligen,

syster du och jag hand i hand nu och föralltid.

föralltid

det är sagt föralltid så ska de bli.

du är en undebar person glömm alldrig det.

 

 

jag 'älskar dej bästavän ♥

 

 

 

 

 

 

 

Av emelie wall - 18 september 2010 23:13

inte hänt så mkt idag ,

vakna kl 6 av att de åskade.

somna igen vakna kl 10

gick typ upp skulle sätta på datorn

sen gå upp o ta på mej kläder

men i stället går jag och lågger mej ;)

haha så vaknade 1 typ i stället :D

blev rida på lego, blev skogen.

tror vi mötte en älg typ , värsta läskigt :o

sen hängde jag på miranda :D

imorgon ska jag nog sitta på henne för första gången

fråse om jag överlever!

sen äre match med mot nyhedshov, dom måste de bli vinst mot igen :D

tagga!

nu sitter jag här och letar sociala på msn :D

hörs  i morn nog,

herrå!<3

 

  

 

Av emelie wall - 17 september 2010 17:29

hej:) freeeeedaaaa nu är jag glad :D

skolan idag var väl som vanligt typ,

men bara att dt blev en aning blött på idrotten

eller vad säger ni simon,fia och malin?

aaaja sen hem.

ska snart till nina och niklas och käka och så

är väl nån annan där oxå :p

venne hur länge vi är där men stannar nog ett tag

så kommer inte bloggar ngt mer idag i alf

men finns alltid på mobilen :)

vi hörs,

puss   


   

OHUTFI


adidas jacka - stadium

linne - hm

jeans- vet faktiskt inte , mammas x)               

Av emelie wall - 15 september 2010 19:31

hellu, ah som sagt blev inge bloggade i går.

men träningen va nice :)

sen blev dt idol och fixa annat och sånt så hann inte helt enkelt :)

idag då skolan va endå inte så seeeg som onsdagar brukar vara :)

sen hem vänta på att mamma skulle komma hem md mat ;)

snabbmat!

tacopaj(aaa'

haha aja, ridningen gick väl som den gick, dt är inget roligt längre när dt bara ska bli skit. nu sitter jag här

blir idol snart mä!

imorn äre torsdag då äre musik n i c e

sen fredag

denna vecka har gått sjukt snabbt tkr jag!

nej men vi hörs!

pusshej

 

  

haha länge sen så ful :p

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards