Emelie wall ♥

Alla inlägg under september 2010

Av emelie wall - 13 september 2010 20:41

hej , skolan helt okej,

skolfotot vet jag inte hur dt gick ;)

blev väl ful som vanligt (y)

efter skolan blev dt hem

och käka och så!

sen rida gick som de gick

om de blir skit ska du veta du är den finnaste ängeln som finns<3

nu ska jag göra ngt annat fixa tills i morn och så :D

innebandy då

lite nice ändå.. :D

kanske hörs i morn men bara kns annars blirre på onsdag för kanske inte hinner i morgon!

men ha det bra alla sötnosar ♥

pöss

Av emelie wall - 12 september 2010 19:24

ah förlust med 9-1

men försöker glömma denna match nu.

sen hem och käka!

sen gjorde jag i ordning fruksallad

för vi ska göra dt på hemkunskapen.

blev faktiskt bra.

nej nu ska jag kolla lite bloggar bara

sen hitta kläder tills i morn

skolfoto ju :o

ursh

blir ju alltid hemsk

men aja sen ska jag se på ensam mamma söker!:d

tror de va idag i alf (y'

hörs i morn,

tjaoo ♥

Av emelie wall - 12 september 2010 12:53

hellu, sticker i väg till samlingen nu

sen blirre match i degerfors

är sjukt taggad för vinst idag asså

men vi fårse, resultatet kommer sen :D

pusshej♥

Av emelie wall - 11 september 2010 20:05

hej, där idag har jag ridit på lego lite

blev padocken lite

sen ut i skogen tyckte dt gick okej

men man får ju tänka på en sak bara :(

aaja sen åkte jag och mamma in till ica o handla lite

sen blev dt att hänga på miranda :D

om inga fattar så är miranda en ung häst och man brukar hänga på dom så dom blir liksom vana med ngn på ryggen ;)

aja sen har jag inte gjort ngt spciellet

sitter här och chattar och käkar god mat!

imorn är match i degerfors..

pusshej

Av emelie wall - 10 september 2010 22:04

fredag nu äntligen,

skolan idag helt okej

va på tingvalla

haha sämst jag va på precis allt xd

aaja men vår klass vann i alf stafettet :D

ritkigt bra av ellen , mathilda  , andreas och alvin!

sen efter det gick jag , sofia , malin , samme , elias , david

tbx till skolan käka och sånt!

sen var det spanska

och sen NO!

sen åkte jag md mamma hem :D

vi åkte lite till lidel och handla först och så bara ;)

nu sitter jag här!

såg på idol förut med.

imorn har jag inte större planer eller jo sova :o

nej men vi hörs väl i morgon.

pöss

Av emelie wall - 9 september 2010 16:41

hej, ah asså fölåt om jag inte bloggat så mkee

men hade typ inte tid igår

blev liksom träning sen hem plugga se på idol

och fixa lite annat!

så hann inte helt enkelt :)

men nu är jag häääääääär

 

om idag då

skolan va helt okej

efter skolan blev dt hem

käka och nu sitter jag här!

ska snart plugga lite spanska!

sen blirre att träna och idol i kväll me! (y'

imorn äre fredag med det älskas ♥

nej men vi hörs i kväll kns

om annars i morn:)

pusshejj

Av emelie wall - 6 september 2010 21:06

tjoobre :) skolan idag helt okej men endå jobbig på ngt vis

aja efter skolan blev dt hem o käka o så

sen rida lego , gick som dt gick idag känner jag..

sen har dt inte hänt så mkee

ska fixa tills i morn o så nu

sen sova o tv kanske

hörs imorn

pöss ♥


Av emelie wall - 5 september 2010 20:29

hej, kom hem för matchen för ett tag sen,

slutade 2-2

riktigt bra spelat tjejer!

vi va lix 2 avbytare

så dom flesta fick spela mkee

o så men vi hänge på endå tkr jag :D

och plus att rävåsen är bäst i serien! :D

när jag kom hem blev dt att käka o duscha o så

och nu sitter jag här ska nog titta tv snart

sen fixa tills imorn och sen sova :D

taggad till skolan?

fast nää :D

men aja!

hörs i morn!

herrå♥

 

  

saknar kalles!<3

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards