Emelie wall ♥

Alla inlägg under september 2010

Av emelie wall - 5 september 2010 14:15

ja nu ska jag se på fångarna på fortet

sen blirre match , :)

kmr nog ett inlägg senare!

herråå

Av emelie wall - 4 september 2010 20:48

  

Av emelie wall - 4 september 2010 20:36

hejalla, har ju som sagt åkt bil efter alla moppeder med mamma idag :)

svarade alldrig på ngra frågor

men vi fick plocka upp alla pilar som va ute på vägen ;)

aaja träffa  louise där oxå!:)

hon hjälpte till med maten o så :))

blev hamburgare där mää (y'

sen när jag kom hem red jag typ efter ett tag

gick inte så jäätte bra i början,

men sen när jag väl fattade gick dt skita bra :)

hihi

nu har jag precis käkat

ska nog se på den där filmen som jag sa i går idag i stället

plus feta sig :DD

imorn blirre match mot rävåsen,

tagga tagga

sen skola på måndag md.. ursh :((

herrå

/ eemeliewall


Av emelie wall - 3 september 2010 20:25

ja fredag nu rå , sssssssoft :)

skolan idag va helt okej .

nu sitter jag här och väntar på mat :)).

imorn ska jag och mamma åka efter med bild på ngt moppe rach ;)

vi ska typ åka med häst kärran om ngn moped skulle gå sönder eller ngt ;)

ska även svara på massa frågar på tips promenad

som också är då

sen äre nog andra saker med, blir lite nice endå . :D

nej nu blirre datorn , datorn (y'

sen kns ngn film eller ngt funder på att se Die Another Day 007 :)

värkar kanske så bra :D

nej men herrå :DDDDDDDDDDD <3

 

  

eemeliewall

Av emelie wall - 1 september 2010 19:47

hejdär, skolan idag va helt okej.

vi hade typ engelsk test på engelskan

haha jag sög gick typ sämst (n'

haha göran satt på typ nån låt som jag fia

gaaaaaaarva åt dom fan

haha så den låten störde mej faktiskt worry be happy

nåt sånt :D

aaaaaaja men suger ju i engelska så -.-

imorn blirre arvika med klassen :D

ska typ till volvo o blablalbla

haha inte så kul kanske att ditta på maskiner o så

men missar en del av skolan o de är ju nice :D

sen red jag idag me .

i början gick det inte men sen i slutet gick de sketa bra asså

hihi älskar dej mest bebis<3

 

nej nu ska jag chilla lite vid daton sen chilla tv :D

 

hadtgött

pusshej

 

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards