Emelie wall ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av emelie wall - 2 oktober 2010 12:31

tjena, förlåt för att jag inte bloggade i går men hann typ inte.

asså först skolan , haha vi såg på dogge (Y)

missade matten , indrotten och klassrådet

nice de.

men så bra var de inte endå

men bättre än o sitta inne och jobba :)

sen efter skolan följde jag med fia

hem vi fixade lite saker till discot och gjorde oss i ordning o shit :)

sen blev de disco laget hållde i de :).

va rätt tråkigt.

a sen blev det hem då gick jag och la mej nästan direkt för va trötter då :D

så bloggade liksom alldrig  i går.

aja men nog om i går.

snart ska jag i väg på kalas farfar fyller 85 hähä grattis farfar ♥

sen slaggar fia här i natt, rånice

då ska vi ha ett eget lan för fan ;)

haha coola e vi (Y)

nej men nu ska jag gå och göra i ordning mej.

 

så vi hörs,

hejdå ♥

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards