Emelie wall ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av emelie wall - 11 oktober 2010 18:45

tjenare, jadu haha jävlar vilken måndag kan man säga xd

skolan idag va ju bäst

haha imorse typ sprang sofia jag runt och dansa jumpstyle

och typ flumma sönder typ , kl halv 9 ?

a sen på svenskan tar läraren mobilen från sofia

a i alf ;d

sen på engelskan så jaa haha klart blir jag också av med mobilen ;)

haha typ sofia skulle titta ngn bild och sen liksom skulle hon ge den till mej

så gick musiken igång haha " bad boy "

så a fick inte behålla mobilen ;d

sen satt jag och sofia och gaaaaaarva sönder , hela tin när vi hadde läspass så sen blev göran trött på mej,

så jag fick sitta och läsa i ngt jävla särrum :o

haha omg,

länge sen jag skrattat så här mke , helt seriöst

hhaa a de ska va kul och leva säger jag bara ;)

haha sitter och skrattar mke du med åt de ,

typ alldrig mer spela bad boy ?!

haha aja nog om de roliga ;).

på bussen hem, fick jag stå och vänta i typ en timme.

ingen buss kom,

så busshafören måste fan glömt att jag skulle med eller ngt :o

men aja pappa kom i alf som tur ä ♥

men snacka om ovärt och stå och frysa i hjäl i typ en timme pågrund av att en fkn buss inte kommer!

aja sen hem och käka och sånt!

baka chokladbollar mä , (Y)

sitter här nu och venne va ja ska göra!

paradise hotell sen me! :DD

de måste man se på lätt ^^

nej men vi hörs!

bäästa måndag på länge om vi säger så då!

pöss ♥

 

  

vi har en humor , de är sant!

typ i alf?

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards