Emelie wall ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av emelie wall - 22 oktober 2010 19:43

tjoobre, dagen idag har inte varit bra direkt, okej skolan va helt okej, bara att jag hatar vissa personer, men så många killar de finns som bara är anmält omogna, skit dag, på piss humör bara, men ska försöka o släppa de, de är ju fredag i alf niiiice det i alf.

snart blirre idol, om jag pallar,

tkr ingetnligen inte de är så bra, o ännu sämre nu när alice har åkt ut :((

men aja inget vettig att säga, vi hörs i moron, tjarå ♥


du har rätt de är nästan som en mobbning.

jag har tröttnat på de så jävla mke nu.

ni alla som håller på, ni fattar ju inget.

kan inte ro för hur jag ser ut,

ber er bara att sluta , som ni har sagt men håller inte länge!

jag är sjukt trött på de det ska ni veta i alf.

de är inte bara jag som ser hur ni behandlar mej..


  

  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards