Emelie wall ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av emelie wall - 24 oktober 2010 16:21

tjenare ♥

matchen blev 1-1

vi ledde nästan hela matchen ju :(

men aja, känns som de va ren otur de målet som dom gjorde :p

men bra spelat alla !

va ju som sagt träningsmatch!

sen hem, käka och så

nu sitter jag här, och de känns som jag är på väg att bli sjuk!

typ ont i halsen o trött som fan o så.'

fårse om dt blir skola i morgon, troligen om jag inte skulle bli sämmre!

ska nog ut lite nu trorja. sen kanske kika lite på matten om jag orkar.

sem se ensam mamma söker :D

kanske ska chilla och se på ngn film på datorn mä , vem vet :D

 

justee i morn kanske dt blir en ny dator ! (y)

den på bilden där nere:D

bara för att jag känner mej anmält bortskämd :(

men haha a de är chill endå (y)

 

  

<3

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards