Emelie wall ♥

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av emelie wall - 27 oktober 2010 18:24

tjoo, sitter här o sjunger skräll va ?

men a i alf , dagen har varit rätt så snabb endå för att va onsdag :))

o jag slapp göra kominteringen idag (y)

för hade inte kunnat tränat för att jag va sjuk så de va gött,

men endå har jag typ ångest för att göra dt i morgon.

venne vf? ska svara på typ 2 frågor eller ngt, multigt med magnus.

så svårt kan de ju endå inte va ?

fast venne vilka frågor. men mååste va ngn av de fyra jag har skrivit ner så får träna på alla. just nu säger jag bara PLUGGA HERE I COME !

ska ta mej tusan sitta här o plugga till 8 för då börjar bonde söker fruuuu :D

sen berg flyttar in, sen välkommen åter (y)

men a i alf imorgon blirre fkn matte prov med så ska plugga på de också !

buhuhuhuhu

kommer ju gå braaaaaaaaaaaaaa.

fast nej.

nej men nu måste jag sätta i gång med pluggningen.

vi hörs senare , om inte nog i morgon ♥

pusshej

 

ooooohh juste hahha sjukt kul med sofia i bussen ;)

haha och alright varå busshaförarna borde tycka jag är cp ?

sofia gör så att jag börjar garva i bussen så där när jag är sj

hahaha. omg. får typ bara säga hahaha hon skrattar åt mej ;)

(Y)


Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards