Emelie wall ♥

Alla inlägg den 5 december 2010

Av emelie wall - 5 december 2010 21:13

nu ska jag fixa klart tills i morgon

sen ska jag plugga lite mer NO

sen ska jag titta på super G

 om jag orkar, slutar 11 men det är väl kanske inte så sent endå ;)

men ah vi ses i morgon!

 

  



Av emelie wall - 5 december 2010 15:50

bloggade alldrig något mer i går, va väl trevligt på pizzarian!

haha omg, de påminde om turkiet när jag var där

typ alla hållde på skämta o shiet , haha ruligt var det!

idag har jag inte gjort ett piss typ, det har kommit massa snö :o

skolan i morgon , inte kul! men ah veckorna går rätt snabbt har jag lärt mig.

ser verkligen i fram i mot till lördag, för då ska vi hämta Friskus

hästen, och sen ska vi på jullbord!

nu tänkte jag plugga lite no

har ju no prov eller inte prov igentligen men ja säger de endå

jag tar det som ett prov liksom!

 

  


Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards