Emelie wall ♥

Alla inlägg den 6 december 2010

Av emelie wall - 6 december 2010 17:37

halloj bloggen!   dagen var väl bra! hade inställd spanska  , muckeee bra!

aja, sen svenska och engleksa, sen hemkunskap!

jag och julia gjorde hallonpaj, blev ju bra! (y)

hahahaha omg sen gick jag och alva till kiosken alva drar sig mitt framför den där tanten som står där i kiosken.

förlåt alva, men det var kul faktiskt! hoppas allt gick bra :( hihihi

jaja bussen hem var ju osså vädligt kul med sofia,

satt o rapade typ hela bussen hem, haha vilket liv!

sen hände det mucke annat kul också ;)

sen hem inte göra så mucke, sitter här nu och undrar varöfr jag säger mucke ?

ärsh det bara blir så! :)

ska plugga lite NO sen och göra klart engelskan, så slipper jag det i morgon!

ska också se på ph och ung och bortskämd!

  

 

 

 

jag vill ha percing, kommer säkert inte få men ska inte ge mig jag ska ha ! :DD

men vart ? kommentera vad ni tkr passar bäst på mig !

 

    


Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards