Emelie wall ♥

Alla inlägg under december 2010

Av emelie wall - 4 december 2010 12:29

godmorron! gick upp vid typ 12.00 , helt okej :D

ska snart käka frukost!

senare i kväll typ ska mamma och jag till pizzerian

jag träffar caroline, mamma träffar pia!

mycket bra, blir nog mycket bra, vi alla har mkt att prata om så!

har inge mer att säga nu, men vi hörs nog ikväll när jag kommer hem eller något.

 

    

Av emelie wall - 3 december 2010 19:08

hellllo bloggen! hann alldrig blogga i går, stack direkt till fritidsgården efter skola sen hann jag alldrig blogga när jag kom hem, eller jo i gentligen!

men typ orkade inte eller något! men ah skit i de nu , när är jag här :D

skolan va väl som vanligt typ! eller den var faktiskt bra rättare sagt .

idrotten va mycket bra ! haha jag,sofia,malin,lina och julia ägde ut alla så de så :D

men de gjorde vi faktiskt helt seriöst    aaja, sen resten av dagen va väl som en vanlig fredag ;) jo för en gång skull va NO:n typ rolig, eller ah bättre än alla andra NO lektioner. satt dock och prata med julia mycket, men jobba också en hel del ;) heheh ja men nog om skolan!

till en ganska så glad emelie, är ju fredag känns enormt bra att de är de brukar alltid va glad på fredagar, men känner mej vääädligt såhär glad på ngt vis idag.

venne varför kanske är för att jag har varit as trött hela veckan, mjo det borde typ va det? ah för lätt att jag ska njuuuuuuuuuuta i morgon av att sova ! (y)

ahopp, har inget mer att säga nu!

ikväll blirre idol trorja, pallar alldrig se på det men..

mjo men ha en bra fredag alla  ! (y)   


  

Av emelie wall - 1 december 2010 19:46

haha, typ rubriken är bra bra  men i alf onsdagen är slut , de är mkt bra! hatar den dan så de så :D

efter skolan följde jag med sofia hem!

sen åkte vi på lucia träning

kom hem för ett tag sen, nu hamna jag är (y)

venne om jag ska se på bonde söker fru ? tror dt

haha ah de ska jag, eller så forsätter jag med datorn ?

haha vilka problem men ah

ooooh just de hade fan utvecklings samtal, gick väl okej!

känns som jag måste blir bättre på allt :(

men ah.

vi hörs väl vidare i morgon :)


  





Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards