Emelie wall ♥

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av emelie wall - 1 augusti 2010 21:24

HEJ! blev att åka ut o fiska med lasse och pappa förut,

blev bara två fiskar o självklart fick inte jag ngn men hade fisk efter spöet hela tin men men..

sen hem käka lite sen red på lego

gick helt okej bara att jag knr mej sämstt..

fast han ä bäst:DD

ah men i alf nu sitter jag här o har nyss gjort i ordning popcorn o dricka

och ska se film!

blir stardust och ngn mer , fårse!

kmr nog inget mer inlägg idag

men ni får ha det bra allihop!


puuussssss !


  

Av emelie wall - 1 augusti 2010 12:37

hej, gick upp 12 idag , helt nurmalt ;o typ

men i alf sen ner o äta frulle

och nu sitter jag här

ska snart gå och göra mej i ording o så

sen blirre neerda sims ! :D

senare blirre rida lego ska typ hoppa han idag

asso han hoppar helt galet i går i skogen så vare typ vatten han typ laddar o tar typ världens jävla hopp över haha ;o

aja , fast han är bäst endå! :DD

ha dt gött alla sötnosar ♥


slumpad bild ;)


  

eemeliewall

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards