Emelie wall ♥

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av emelie wall - 2 augusti 2010 23:59

ahokej matchen gick ju inte så bra,

asso vi förlorade md 6-2 eller 7-2..

men den där domaren dömde bort ett mål som var mål -.-

aaaaaja men jag sög i alf idag (n)

va liksom äre med mej ursh va inte min da idag

kan ju så mkt mer som jag inte gjorde -.-

aja bara ta nya tag till nästa match då! :D

efter matchen blev dt inget spciellt,

just nu sitter jag här o väntar på att jag kan bli trött

så jag kan sova;)

imorn blirre nog att åka till borjvik md mamma,pappa,eva,morgan

o sen skulle typ lasse nån md ? :p

ska i alf på nön festival..!

typ packmoped festival blablabla

va där förra året med fast då i filipstad :D

ah nu vet ni dä, :)

pusssssssssheeeeeeeeeeej


  


saknar osså sofia som är i kusten , måste va direkt när du kommer hem!

o sen på lörd trorja kanske vi skulle till SKARASOMMARLAND!! :D<3

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards