Emelie wall ♥

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av emelie wall - 5 augusti 2010 15:51

blev ingen träning..

vi får besök sen tydligen,

o ska måla med mormin :D

fast ture för har lite träningsverk-.-


Av emelie wall - 5 augusti 2010 12:09

hejhopp! jag gick upp halv 11 idag grymt stolt!(Y)

fast dt va pågrund av våran valp som växte mej-.-

aaaja sen gick ja upp käkade frulle och så

sen har jag mest bara suttit här!

senare runt 2 eller ngt kommer carro och hennes kille

osså skulle jag kanske hjälpa mammi och måla lite i stallet . ?

senare blirre träning, ursh pallar inte idag-.-

aaaaja asså jag vill inte till stan har hittat massor jag vill köpa!

nön som vill med in , hör av er då!
vill typ ha detta innan skolan börjar

kns får med mej  mormin fast det är ju roligare att åka me nön kompis :D

nu kmr dt bild på lite kläder jag vill köpa :D


  


   


         


   


  




fast dom dära t-shirterna kvittar i gentligen men bara att dom typ 40 eller om de va 20 på stadium så as billigt ! :D

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards