Emelie wall ♥

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av emelie wall - 16 augusti 2010 22:27

fyfan gick bäst när ja red lego idag :D

du anar inte hur undebar du är bebis . ♥

  


Av emelie wall - 16 augusti 2010 22:22

VECKANS PLANER!

måndag: inget speciellt..

tisdag: va md fia , sen träning!

onsdag: träffa rebecka :D

torsdag: träning

fredag: kns stan md fia :D

lördag: venne

söndag: venne

Av emelie wall - 16 augusti 2010 16:47

ahahaha enda vinsten vi fick på liseberg ;) ♥

 

mat på nån resturang :D♥

 

     

här köpte vi typ ny gjorda kakor o så:D billigt o bra:D ♥

 

  

 

  

 

man måste ju bjuda på sig sj i bland ! :D ♥

 

  

 

  

parishjulet♥ asså i början va de typ läskigt men sen gick de ju bra :D

 

  

ja fotade ner vid havet, vart as bra bilder va typ solnedgång liksom:D ♥

 

  

haha de var typ en stor båt som skulle åka till holland de va typ massor av sjökapptener där o allt, ah o när som skulle åka kom massa andra skepp så de blev typ ( lek krig eller ngt ) så dom börja smälla massa kanoner o allt fan va de låt asso ;)

 

  

lite ego i bland me ;d ♥

 

 

aja nu pallar ja inte mer :D är så enormt segt-.-

 

Av emelie wall - 16 augusti 2010 11:16

godmorron, ja som sagt ska ju lägga upp lite mer bilder från göteborg!

då kmr snart ska bara äta först(a'

o sen ska ja ändra lite desing också :D

men håll ut ska käka frulle nu, men snnaaart ! :))

pusshej så länge!

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards