Emelie wall ♥

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av emelie wall - 18 augusti 2010 22:02

halloj, ah tänkte berätta lite om dagen..

gick upp 7-.-

för att följa md mamma till stallet,

va där hjälpte till lite med shettisarna o så!

sen kom rebecka, vi stack först till trav-shoppen

sen drog vi hem till henne :)

typ titta på film, spela fia md knuff som ja ä så dutkigt på:D

haha, lr hur becka ? ;)

snacka , o massa annat.

sen drog vi tbx te stallet..

senare åkte ja hem med pappa

åkte hem käka o lite så

sen vare samling för match!

4-0 te dom

men tyckte endå vi spela skit brao :D

<3

aja sen hem duscha o allt

nu sitter jag här!

vetni vf becka är snäll ?

hon fråga om ja ville med henne o hennes mor till lisberg/göteborg typ 18september?

eller ngt , fettttt kulisch :DD<3333

sen fick ja typ en till rasta tröja av henne ;o

bara för att hon inte använde den

TACK FÖRE SÖTNOSA ! ♥

 

aaja nu blirre väl saton lite mer :D

sen tv eller ngt,

hösr i morn

pusshej ♥

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards