Emelie wall ♥

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av emelie wall - 20 augusti 2010 20:47

rubriken säger mkt förlåt för att ja inte bloggar på ett tag .

men har inte haft tid o lust typ . ;)

aja men nu är jag här :D

i går vare riktigt tråk dag typ kollade på laguna beatch

mkt av dagen ;)

va inte toppen väder hlr så passande (Y).

aja idag blev det stan med fia o joel

sanna och ida va me också :d

mkt kul, men vafan va pinigt de blev på åhlens  xd

hahahaha både jag och fia välte ut massa pennor

ja typ välta ut en hel jävla ask med pennor

hahaha omg inga tittade alls , inte alls

haha en bara men ta upp pennarna nu då

omg hon va as gring-.-

men nog om det.

köpte ett nagelnack o en tröja :)

köpte inget mer tröjan kostade 400

( va märkes )

såå hade bara med mej 500

ah men nagelnacken kostade bara 25 kr :D

kmr bild på de snart (a)

nej nu ska ja ladda upp bilderna sen

måla naglarna sen äta (a)

nej nu vet ja inte vad jag ska säga mer..

snart skola, faktiskt inte ångest . :D

aja.

 

pöss

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards