Emelie wall ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av emelie wall - 28 augusti 2011 17:43

nu drar jag och mamma ut en tur med hästerna!

uppdaterar mer sen, puss!  

Av emelie wall - 28 augusti 2011 14:04

Tjaa!

Gick upp vid typ 1 idag. sen blev det ner och käka frulle och sånt.

Nu sitter jag här och kollar på hur många lingon finns det i världen 

imorn äre skolan också, palla säger jag bara men.. 

men uppdaterar mer senare! puss

 

Av emelie wall - 27 augusti 2011 22:25

HEJSAN!

Nu är man själv i alf dåee.

mitt humör har ju fan varit världelös idag, venne har varit sur varje gång jag svarat ngn idag typ.. 

wellwell sitter här nu och lyssnar på musik nu, kanske blir film och fetsaker okså vi får la se.

Uppdaterar kanske mer senare annars mer imorn puss!

   

Av emelie wall - 27 augusti 2011 18:30

Tjena!   

Emma sov ju här i natt i alf.

Vi gick la upp vid typ 11 -.- sen blev det att åka till rasta och handla och sånt.

Nu äre lite folk här och det blir att grilla (y)

Känner mej på dåligt humör också ingen aning varför men...

Är la trött eller ngt.

wellwell nu ska jag nog dra ut och va social med folket kanske ^^

vi hörs la mer senare, puss♥


Av emelie wall - 26 augusti 2011 23:10

Tjo. Caroline kom hit i stället förut med Tessan 

så vi red runt lite i padocken, red även lilla Tessan lite me (a)

Niclas , Nina , Lina oh Emma är här jueee Emma sover här i natt med, hehe.

just det skulle berätta om denna dag med.

haha vad ska man säga? vi kom näst sist på flottetävlingen när jag,sofia,ann-charlotte och Julia paddalde gick det ju toppen verkligen..

eller inte 

gnäll hit och dit också.....

menmen sitter här nu med Emma nu dåee kvällen bjuder nog på att sitta vid datorn bara!!

ärsh inget mer att komma med så uppdaterar mer imorn puss ! ♥

 

fuck gnällfisar!  

Av emelie wall - 26 augusti 2011 17:20

bloggar mer senare om dagen ska ut och möta Caroline med hästerna, och snacka lite med henne, uppdaterar mer sen! ♥

Av emelie wall - 25 augusti 2011 21:36

tjena. Skolan idag va dryg som hela denna vecka varit.

men den börjar i alf leda mot sitt slut nu:D Blev ialf fritidsgården sen träning efter det, träningen va ganska så bra faktiskt  

Nu ska jag dra ner och borsta tänder och de, sen soooooova.

Jag uppdaterar mer imorn efter skolan

puss! ♥ 

   hej random!

Av emelie wall - 24 augusti 2011 21:28

Nu blirre sova, eller kanske smsa lite med Mattias innan jag slocknar helt.

Torsdag imorn ialf då öhhhmm undrar i fall skoldagen kommer va lika seg imorn ? 

det får vi la se..

Drar ialf till fritidsgården efter skolan och sen blirre träning.

så kommer inte kunna uppdatera förns på kvällen imorn typ 

bläääää. Har en känsla av att jag är påväg att bli sjuk med, men får hoppas att känslan är helt fel!!

aja vi hörs mer imorn sötnosar puss!

   LITEN PLUTT (A)<3

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards