Emelie wall ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av emelie wall - 24 augusti 2011 17:44

tjena. Skolan idag va lagomt dryg som vanligt nu när vi håller på med den här flotten 

HAHAHAHA dog på slutet av dagen med sofia, HAHAHAH vi är dom som gnäller hur jävla jobbigt det är, och endå gör vi inte ett skit bara dom andra (a) lagomt söötaaa! HAHAHAH dör ungefär 

sen blev det hem i alf. Har inte ridit ngt idag regnat sen är jag ju trött som en åsnegris;)

Har ialf ätit upp min goda kladdkaka, haha werid att den tog slut på två dar?

brukar typ ta en vecka annars tyyyyp, för att äta upp den allså! hehe(:

sitter här nu och lyssnar på musik

blir lugn kväll sova tidigt   

gött sover i nybäddat inatt, haha de är så azum det!

kommer nog ett inlägg innan jag ska sova. puss♥

   

 hihi en ful bild från tipspromenaden förut   

Av emelie wall - 23 augusti 2011 21:21

nu ska jag sova, trötter!

Just det diggar tandsmycke as mkt så mamma ska bli med till tandläkaren på fredag eller ngn annan dag om hon jobbar eller ngt. 

bara så att ni vet det höhö!

nej men ärligt måsta sova nu så hörs vi mer imorn efter the school! puss & kram tralalalala   

 

Av emelie wall - 23 augusti 2011 18:42

tjenare! skolan idag sög, trött som fan idag med.

sen stört mig på en omogen tjej i skolan med, shit trodde de bara va killarna som va så omogna men nej nej..

har ialf bara hållit på med saker till den där jävla flotten och blabla.

det suger seriöst as tråkigt 

wellwell imorn blirre nog att få räkna lite matte i skolan! wihihih

tror fan det är roligare än hålla på med den där flotten 

men nu ska jag baka kladdkaka MUMMS!

uppdaterar mer senare alright? puss! 

 

Av emelie wall - 22 augusti 2011 21:20

så hörs vi mer imorn!  

Av emelie wall - 22 augusti 2011 18:40

Hola! 

skolan idag va så jävla sugig, drygt som fan och allt!!

palla hålla på med den här flotte skiten igentligen 

varit trött så jag nästan dött också inte så konstigt heller eftersom jag typ bara sovit en timme i natt, nice fast ne! äre fortfarande.

så blir att sova tidigt idag.

wellwell drog ju till stan efter skolan md Sofia och fick med mig en kajal i från hm, sen har vi tagit lite styggis kort och om kommer upp här & nu:)

Ska typ dra ut och gå lite. sen kanske jag inte kommer blogga mer idag eftersom jag är trötter!

så kommer antadlien inte orka uppdatera mer idag^^

men ah vi hörs troligen imorn då puss!♥

               


Av emelie wall - 22 augusti 2011 00:34

asså ah kan fan inte sova, visste de.. höhö

ska upp om 6 timmar lär väl bli 5 till och med -.-

jaja se de posetivt nu kommer säkert att ha lättare att somna i natt 

nej men haha värt inlägg. sen äre ngt äckel insekt som håller på och dampar sig som FAN ni får en bild på ojuret där nere!! xD

okej nu ska jag försöka sova igen, hörs mer senare idag ^^

puss!

   fan vad jag har lust att döda äckel damp saken på bilden!!

Av emelie wall - 21 augusti 2011 21:17

godkväll!

sitter här nu och ska fixa fram kläder och de tills imorn.

mja som sagt skolan imorn, och vi slutar som vanlig tid tydligen med, vilken mjuk start eller inte!

men drar ialf till stan med Sofia efter skolan, behöver nya jeans och ngt mer. så blir nog bra det  

men jag bloggar mer imorn när jag kommer hem, blir antadligen på kvällen ngn gång! ha det bra så länge, puss♥ 

 

Av emelie wall - 21 augusti 2011 15:31

hejsan svejsan!  mja idag skulle jag igentligen gått upp tidigt, eftersom de är skolan imorn men nej nej så vart det inte gick upp vid 3 i stället 

haha någon som kommer få lagomt svårt att sova i natt ja (Y)

ska bara ta de lugnt idag. Tänk att det är sista dagen av sommarlovet,

ursh..

men men så äre. Ska la ialf ta hesten senare 

just det nu kommer bilderna upp från igår när jag va ute och red med caroline! 

nej asså jag uppdaterar mer senare, puss å kram! 

             

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards