Emelie wall ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av emelie wall - 21 augusti 2011 02:06

Hej, lägger upp bilderna från turen med caroline imorn.

pallar inte nu, ska njuta av sista natten/kvällen/morgonen att få va uppe länge. blir att se i taket lyser stjärnorna med popcorn och cola!!

puss o kram  

Av emelie wall - 20 augusti 2011 23:44

Av emelie wall - 20 augusti 2011 20:35

hejsan! sorry bloggat som en pajas idag typ..

men sov länge idag till 3 ungefär 

sen drog mamma och till rasta och handlade lite.

och nu har jag precis kommit hem i från en sjukt mysig tur i skogen med Caroline och hästarna, måste verkligen göras om!! 

Caroline tog lite bilder, om hon lägger upp dom så kommer dom att upp på bloggen 

men ah i alf verkligen en sjukt azum tur, underbara vägar och allt!

nu sitter jag här och väntar på mat, gissa vad det blir för ngt då?!

jo tacos, MÖMMS♥

Men jag uppdaterar mer senare, puss sötisar!

   

Av emelie wall - 20 augusti 2011 02:36

tjenare tjenare! sorry för dålig uppdatering men humöret och bajs har inte varit på topp..

va ju kräftskiva förut, äre fortfarande för gammlingarna. hehe

allt har varit upp och ner idag, kännt mig så jävla ledsen, dåligt samvete.

känns som jag exploderar snart! wellwell det kanske löser sig.hoppas ialf venne vad jag gör annars!♥..

ska inte deppa över bloggen, funderar på att sova men maby blir svårt 1000 tankar i mitt huvud..

men vi hörs i alf imorn, puss!

   



Av emelie wall - 19 augusti 2011 15:10

godmorgon / goddag!   

vaknade halv 3 idag typ, somnade la inte förns 5..

idag regnar de lagomt mke okså, mys!♥ fast nääääee 

Blir ialf kräftskiva ikväll, ngt som är kul ialf!

wellwell ska typ dra ner och äta ngt nu. uppdaterar mer senare!

   jag blir glad varje gång jag får sms för jag tror att de är du som bryr dig, fast de äre inte!

Av emelie wall - 19 augusti 2011 02:21

allt känns piss nu måste verkligen skriva av mig lite här..


vad tänder du med igentligen? du behandlar mig inte som jag vore din flickvän, du visar inte att du älskar mig, kan fan inte förstå mig på dej.

du är fan stor nog att visa att du älskar ngn om du verkligen göre

har skickiat sms att de är över, sen inte skrivet ngt mer. så himla kul de känns att du inte ens bryr dig ngt mer sen? fyfan vetu hur de känns?

du kan svara mer skickia så jag vet om du bryr dig om de är slut eller ej.

värkar ju fan inte så, för om du skulle brytt dig skulle du skickiat sms hur mkt du älskade mig osv om du nu göre.. jag trodde fan på dig, kommer fan igentligen inte kunna lämna dig, men man kan inte va tsm med ngn som man blir som bortglömd av, och jag blir inte behandlad som jag vore din tjej. Jag älskar dig, men detta går inte! pallar inte att du ska skita i mig bara stänga av mig och hålla på med andra saker. har du inte skrivit ngt mer till mig imorn då vet jag inte vad jag ska säga, då älskar du inte mig ialf. jag mår skit av det här, men känns som du knappast bryr dig.

wellwell vi får la se hur de blir imorn med allt. kan inte ens få ett förlåt, fyfan..

Av emelie wall - 18 augusti 2011 21:25

Hello. Träningen förut va väl helt okej  

Sitter här och kollar på andra avenyn nu, sen laddar jag ner tusen gånger starkare , eftersom jag snart sett klart alla andra avenyn avsnitt.

wellwell imorn blirre att ha kräftskiva med massa folk! nice!

Bloggar kanske mer senare annars mer imorn, puss♥

 

Av emelie wall - 18 augusti 2011 14:23

tjänna! :*

vaknade runt halv två idag. Har precis käkat frulle och de

vid 6 blirre innebandyträning med 

men jag hinner nog blogga lite mer innan jag åker, puss♥

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards