Emelie wall ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av emelie wall - 17 augusti 2011 23:14

godkväll godkväll! 

Sitter och nördar på andra avenyn nu, love love love! ♥

men ialf säger godnatt nu kommer ikke blogga ngt mer idag.

Så vi hörs mer imorn 

puss!  

  haha va ful!

   

Av emelie wall - 17 augusti 2011 19:38

tjaoo. Va ju ute och red sisco, gick åt helvete i början

sen blev han bättre i slutet. 

Nu är Nina och Niclas här, så ska gå ner och va social med dom.

bloggar mer later!

 

Av emelie wall - 17 augusti 2011 15:43

Sitter och kollar runt lite på hööks. 

det finns en hel del grejer som inte skulle sitta helt fel till både mig och hästen 

 

         

Av emelie wall - 17 augusti 2011 14:50

tjena tjena!

blev väckt 12 idag av mamma, för de skulle typ komma hit ngn och kolla vårat modem.

har inte gjort ett piss ialf, typ ba suttit vid datorn 

Blir nog att rida lite senare med 

har inget mer att komma med nu, så vi hörs la senare! ♥


dagens.

   

Av emelie wall - 17 augusti 2011 13:44

idag fyller min lilla pojk Mattias år!

Nu äru i alf 13 ingen p12 längre wihihioo! 

men i alf grattis plutten, jag älskar dig!♥

             

Av emelie wall - 16 augusti 2011 22:26

var ute och sprang förut i alf.

gick typ sådär håll och nordens sämsta kondition 

wellwell den kanske blir bättre!

sen tog jag och mamma en tur i skogen med hästerna 

sitter här nu och lyssnar på mjuusik blir antadligen andra avenyn snart, kanske.

asså måste lägga mig i tid, för vänja mig till skolan och de kommer gå åt HELVETE!, pallar inte sova verkligen inte.. 

nje men vi hörs mer imorn, puss sweethearts :*  

Av emelie wall - 16 augusti 2011 17:10

Nu drar jag ut och springer lite, uppdaterar mer senare! 

puss♥

 

Av emelie wall - 16 augusti 2011 15:28

tjena! 


Vaknade ju upp hos fia idag, vi har la inte gjort så mkt typ!

Har typ precis kommit hem  , fixar lite med designen och så nu.

senare blirre ut och springa också, behövs faktiskt med min braia kondition!

ska nog rida med, så båda rida och springa allså 

wellwell det blir nog bra! bloggar mer senare, puss♥  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards