Emelie wall ♥

Alla inlägg under september 2011

Av emelie wall - 13 september 2011 17:20

Tjaaaaaaaaaa!


Skolan idag va väl okej, NO och MATTEN var segt såklart bara men.

Sen Engelskan och Svenskan gick väl i hyffsad fart.

hahaha dagens: två killar i skolan fassnade i hissen så jävla kul fail!

så kommer en med knäckebröd till dom och allt! ahahaahahah 

Sen blev det att åka hem med pappi! 

och vi handlade på rasta lite haha köpte halstabletter men nu är dom slut..

blev rätt så beroende i dom JAAAAA! ♥ 

haha gjorde ett vidioinlägg som nog kommer upp också så jävla oseriös som jag kan bli men endå 

vidioinlägget kommer nog upp snart ialf, hörs senare puss ♥ 

   HAHA LOVE !  oså iggar vi heta mig rå.. 

Av emelie wall - 13 september 2011 17:20

Tjaaaaaaaaaa!


Skolan idag va väl okej, NO och MATTEN var segt såklart bara men.

Sen Engelskan och Svenskan gick väl i hyffsad fart.

hahaha dagens: två killar i skolan fassnade i hissen så jävla kul fail!

så kommer en med knäckebröd till dom och allt! ahahaahahah 

Sen blev det att åka hem med pappi! 

och vi handlade på rasta lite haha köpte halstabletter men nu är dom slut..

blev rätt så beroende i dom JAAAAA! ♥ 

haha gjorde ett vidioinlägg som nog kommer upp också så jävla oseriös som jag kan bli men endå 

vidioinlägget kommer nog upp snart ialf, hörs senare puss ♥ 

   HAHA LOVE !  oså iggar vi heta mig rå.. 

Av emelie wall - 12 september 2011 20:17

Veckans planer !
för er som bryr sig så kmr min vecka att se ut såhär :

Måndag: skolan,rida
tisdag: skolan, rida
ondag: skolan, rida och plugga antadligen.
torsdag: skolan, sedan klippa mig och sen träning.
fredag: skolan, sen sover sofia nog här!
lördag: ska kanske till joel och mattias med sofia eller ngt.
söndag: skolångest!!<3 

Av emelie wall - 12 september 2011 19:59

tjenare!  

Tog mig en tur ut på sico förut.  

Sen in och har bara suttit och degat vid datorn, trött som jag vet inte vad..

Ändrat desigen lite med som ni kanske ser, vet inte om jag ska behålla den såhär riktigt än ären för mycket ? ah vi får se helt enkelt.

Ingen header eller men ska verkligen få till en bra som passar in så får vara lite tråkigt nu ett tag..

Nu ska jag nog sitta här ett litet tag till sen sova.

Väldigt trött och känner mig sjukt så..

så jag bloggar inte mer förns imorn puss & kram!  


   i miss the summer ! ♥


Av emelie wall - 12 september 2011 17:12

Heeeeeeeeeeeeeeej!

måndag. och skolan idag var la sådär typ, hade skolfotot okså kändes ganska bra men sen sa sofia att det typ inte såg bra ut så.. -.-

sen blev det hem med bussen och blablabla.

Kort om dagen för nu ska jag upp till stallet och rida en sväng!

så vi hörs senare puss  

 

Av emelie wall - 11 september 2011 20:40

tjaaaaaaa!

red en tur med mamma , miranda och sico förut. 

Sen blev det att inte göra så mkt tyyyyyyyyyyyyyp.

sitter här nu och skulle igentligen kolla på idol men det gick ju åt skogen!

tv bara hackar och shit, kul det! ♥

så nu sitter jag här och surar och äter popcorn istället..

Orkar nog inte blogga ngt mer idag, ont i halsen med så antadligen på g att bli sjuk ? typ alla är ju det nu så.

ajaaaa vi hörs mer imorn! skolfotot då med ursh typ 

puss!  


Av emelie wall - 11 september 2011 14:53

det ska ju stå world trade center, och inte word trade center XD

Av emelie wall - 11 september 2011 14:23

hej på er!


Idag vaknade jag runt 11, sen satt jag vid datorn ett tag sen åt jag frulle och blablabla.

Inga större planer för idag blir väl att ta hästen senare är väl typ de  

söndag med så jävla världelös det asså! söndagsångest och allt!


Och just det idag äre 10 år sen attackaerna i USA på word trade center var, RIP!<3 är så hemskt att en sån sak ska behöva hända!


jag bloggar mer senare ngn gång, puss! ♥

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards