Emelie wall ♥

Alla inlägg under september 2011

Av emelie wall - 2 september 2011 18:34

Hejsan!

Skolan idag va väl ganska bra, ganska sega fredagar men.

Efter skolan hämtade mamma mej och vi drog till tandläkaren men såklart hade dom stängt -.-, men mamma ska ringa till en tandläkare som vi känner typ 

sen drog vi och handlade lite på bergvik och så.

Sitter här nu och lyssnar på musik och är glad för det är freeeedag! 

Måste fixa desigen med den är ju typ förjävlig...

fixar när jag orkar. wellwell uppdaterar mer senare puss !    ganska het endå!      

Av emelie wall - 1 september 2011 21:21

tjosan!

tränigen förut va faktiskt väldigt kul 

kollar robinson nu men ska ge mej med det.. måste plugga spanska!

Imorn blirre att kolla tandsmycke hos tanläkaren efter skolan med mamma 

jaja, vi hörs mer imorn puss!

   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards