Emelie wall ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie wall - 31 oktober 2011 19:21

Hej hej!


Idag har jag inte gjort så mktt sov till typ 1  

Sen har jag ridit en tur på sisco med.

Kollade precis klart på the last song bra film de tkr jag !  

Vi 8 blirre ensam mamma söker också.


sorry för dålig uppdatering idag men ingen aning vf jag varit så usel på att blogga idag :O


wellwell hörs sen!  

  

Av emelie wall - 30 oktober 2011 22:59

Godkväll !


Nu ser jag på linas kvällsdagbok + äter chips och dricker dricka! mumma mumma!


blir nog film och så resten av kvällen.

Orka nog inte blogga mer idag så säger godnatt nu! ♥    

Av emelie wall - 30 oktober 2011 13:55

vaknade vid typ halv 1 idag.

sitter här nu och ska alldeles strax dra upp till stallet för att rida  

Mammi ska nog fota lite så va beredda på bilder sen!


inget mer att komma med nu så hörs sen !   

Av emelie wall - 30 oktober 2011 00:43

Tjena Tjena!


haha var ganska ovärt att de tidinställda inlägget kom igentligen, men nu glömmer vi det!!  


Caroline och jag drog ialf till deeeegen och där var ngn Albin, lika knäppa båda två kan jag säga er

sen var vi ute kom lite annat folk typ, orkar verkligen inte dra upp allt vi gjorde.

men ah det mesta va att typ va sitta och prata och skratta åt hur dumma dom är!!!  


sen vid typ 8 drog caroline och jag till konsum och köpte choklad och en bilpåse.

sen drog vi hem till Dessire där det var filmkväll  Vi såg ngn skräckfilm minns inte vad den hette.


och sedan gick vi till stan för att sedan ta bussen home.

HAHAHAHA träffade på en neger på stan så jävla kul, han prata med oss och sa att vi va så vackra och allt. sen fråga han hur gammla vi va, självklart fick jag hjärnsläpp vad 14 va på engelska så fick fråga caroline så hon fick prata åt mig  haha azum!!


sen bussen till Väse och sedan ta mopeden ut till oss.

satt kvar och pratade och drack te vid hovlanda innan jag kom hem.

men nu är jag hemma eller ah har varit det ett tag men ^^


wellwell, rätt så awsome dag!!  


Imorgon blirre att rida miranda med caroline och hennes mor. Blir awsome det också! :)



Blev ett litet långt inlägg nu såg jag menmen.

Nu ska jag nog sova trött som ngn döing  

GODNATT !!

 


Av emelie wall - 29 oktober 2011 14:30

Ni får ett tidinställt inlägg, bara för att jag är snäll !

har nyss varit på konfan, antadligen vare astråkigt.


och just nu sitter Caroline och jag på bussen till staden.

så jag va snäll nu, heheh!


Hörs ikväll puddingar, puss

!  

Av emelie wall - 29 oktober 2011 13:31

Åker alldeles strax.

Hörs i kväll när jag kommer hem!

PUSS ♥

cpbild men det skiter jag i nu !! :D  

Av emelie wall - 29 oktober 2011 08:58

Yesbox Susanne ringde nyss och sa att konfaträffen idag va inställd.

nu är vi bara tre pers kvar på lördagsgrupper också, ganska lyckat igentligen..

menmen fårse om jag slutar eller hur jag gör.


Ska nog lägga mej och sova lite igen nu!


men senare i alf blirre ju som sagt att dra mot staden med Caroline! 


Men bloggar innan jag drar för nu ska jag nog försöka somna om i gen !!  ♥

  

Av emelie wall - 28 oktober 2011 23:48

Hejsan!


Färgade håret förut, faktiskt väldigt nöjd!  

Bild där nere.


Imorgon blirre konfaträff vid 10 så måste upp vid 9, härligt eller inte.


Kommer bli en världelös konfaträff men.

Efter den så blirre att ta 14.30 bussen med Caroline till stan och träffa degen och ngn mer kanske?

Vi fårse.


Blir kass uppdatering imorn, är nog inte hemma förns 11 vid kvällen.

Så vi fårse när vi hörs godingar!!

puss


       

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards