Emelie wall ♥

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av emelie wall - 5 oktober 2011 20:14

Tjenix !


Kom nääästan precis nyss hem i från det där konfamötet. 

Vi var ju i kyrkan sen bara snackade om lägeret och lite så.  


Sitter och kolla på bonde söker fru nu och ska plugga espanol.. prov imorgon, HAPPYFACE   fast nä!

jaja vi får väl se hur det kommer gå.


Bloggar inget mer idag så vi hörs mer efter träningen i morn.

för sticker till fritidsgården direkt efter skolan och sen träningen så ah på kvällen ngn gång imorn hörs vi igen  


Ha de gött så länge sötnosar, pusssssssssss!       


Av emelie wall - 5 oktober 2011 16:11

Hejsan! 


Skolan idag var rätt så chill igentligen. 

Hade ju idrott imorse men fia jag och malin är var klara med oreienteringen så vi drog till stan i stället. Blev att käka på mc donals såklart!

Sen gick vi väl mest runt på stan och så bara. 


Sen vart det tillbaka till skolan och ha bild och sen matte, hade ju prov på matten och antadligen så failade det ??? hahah fia och jag gjorde ju provet hos anders, känns fan som det inte blir seriöst då på lika sätt  

wellwell NO och Matte är mina problem ämnen mest i alf, så ni vet det!


Sen blev det att åka hem med mammi.

Nu ska jag ner och äta senare blirre att åka till östa fågelviks kyrkan på ngt konfamöte. Sen ska jag bara plugga spanska och engelska, så uppdaterar inte mer förns sett i kväll typ.

Puss!   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards