Emelie wall ♥

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av emelie wall - 6 oktober 2011 21:56

Ngn random rubrik bara  


Tja! Skolan idag var väl typ okej, haha har typ redan glömt bort hur dagen har varit ? :O hahah...


Sen efter skolan blev det fritidsgården. Sen träning, helt okej träning typ!


Hem och äta och kolla på robinson och lite så  


Även packa tills imorn, känns som jag har jätte mkt saker med mig nu även som det känns som jag glömmt ngt... :oo


Men ja ialf imorgon drar man på konfaläger tills på söndag, får la hoppas att det blir ganska kul i alf ! Vi ska ialf till Torsby på ngn herrgård typ som tydligen ska va jätte bra, känner en som har varit där oså   


ni får ett tidinställt inlägg på lördag antadligen.

Har ju ingen dator med mig på lägeret direkt så lär ju inte bli så mkt bloggande (N)

Men ja som sagt ett tidinställt inlägg på lördag ska jag att bjussa er på i alf  


Men ni får ha det jätte bra så länge så hörs vi, puss & kram! ♥    

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards