Emelie wall ♥

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av emelie wall - 9 oktober 2011 17:57

Internetet bara fuckar idag. så ni får två roliga bilder!

mer imorn om det är bättre då.

Nu ska jag plugga lite på den där hemkunskapen, typ ngt läxförhör imorn på det.

Hörs imorn efter skolan! puss!     

Av emelie wall - 9 oktober 2011 14:13

Hejsan mina vänner!


Hur har ni haft det? själv har jag haft det as bra !  

Det var ett grymt bra ställde vi sov på tyckte jag, och sen har det bara varit anmält kul, kommer verkligen att sakna det! ♥


Idag ialf så gick vi upp runt 8 (N) det gjorde vi går med, fyfan typ?:)

Sen var det såklart sån där träff eller vad man säga, vi typ sjunger och ber lite och så xD


Efter det så packade vi ordning det sista, sen hade vi kramkalas när vi väntade på bussen.. hehehe  


lite drygt att åka buss kanske men nu är jag hemma i alf.

Väntar på mat nu sen ska jag nog ut och rida en sväng, saknat min gosse under helgen ju!!


jag bloggar mer senare och då ska ni få bilder med, det lovar jag (a)

pussssss! 


 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards