Emelie wall ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av emelie wall - 11 oktober 2011 21:06

Hejsan!  


träningen förut var väl ganska så bra faktiskt.

Sen blev det hem äta och duscha och så.


Kollade mina omdömmen förut med, bild och SO:N var väl bra.

Men sen så har jag mina svårigheter bla engelska och svenska som dom flesta tkr är ganska lätt, men icke jag har tydligen mina svårigheter med det. NO och matten är är också bara skit, ig på varje prov hitills.

Men nu ska jag ta tag i skolan på riktigt, verkligen lägga ner min tid det bara är så nu kanske är hur jobbigt som helst men man tjänar nog på det..

inget mer ig för mig ialf det är bestämmt nu vill fan inte ligga på min noll nivå längre.

Kände för att skriva av mig lite bara.


Nu blirre engelsk plugg sedan sooooooova.

Hörs imorn efter skolan och imorn äre även oreinterings prov på idrotten, tja gå vilse i skogen typ ?!


jaja vi hörs ha det bäst kycklingar ( random..)

sommar igen vore inte helt fel!!

Av emelie wall - 11 oktober 2011 15:59

Hejsan!


Skolan idag var som vanligt. Inget speciellt hände direkt.


Sen hem satte mig här oså, precis ätit världens godaste kaka!!

haha seriöst, pappa fick med hem i från ngn typ munorgasm HEHEHE  


ska plugga engelska nu sen vid 6 tiden drar jag på träning. 

Bloggar mer ikväll ngn gång ha det gött så länge ! puss♥  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards