Emelie wall ♥

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av emelie wall - 14 oktober 2011 22:14

Hejsan!


såg aldrig idol :o pallade verkligen inte, satt vid datorn i stället  

ska snart sova så sjukt trött.


Imorgon blirre ialf hemmamatch emot billingsfors samling kvart i 1

så fårse kanske inte hinner blogga ngt innan jag åker!


kommer nog att försöka sova så länge som det går imorn så ^^

Hörs väl på eftermiddan ngn gång skulle jag kunna tänka mej  


men det märks väl, ha det toppen så länge!

puss!♥   måste rida imorn med, 100 årsen typ ! <3


Av emelie wall - 14 oktober 2011 17:49

Hejsan!


Skolan idag var som vanligt. fick tillbaka spansk provet, fick E ialf sen D på skriv uppgiften på provet, så rätt så nöjd !  


sen blev det hem med äckelbussen.


sitter här och dunkar musik nu ska väl bara chilla vid datorn hela kvällen/natten, okej inte hela natten pallar jag nog inte sover tidigt i kväll varit så sjukt trött hela veckan..


sen äre match imorn och, taggad som fan ska jag säga er!!  

sen vid 8 blirre idol också ju:)  

och just det ska göra pizza idag med! mumma! :D


wellwell bloggar när jag har ngt värt att komma med!

puss!gammal bild :D









Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards