Emelie wall ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av emelie wall - 17 oktober 2011 21:19

Hola chicos y chicas!

den ni! ^^


har kollat på ensam mamma söker  

och pluggade inte direkt, fy mig skärpning... kanske läser lite innan jag somnar.

trött som jag vet inte vad heller.

Så ska typ sova nu


sen imorn blirre Arvika med klassen  

Vi typ jobbar med volvo, så ska till volvo fabriken där, för er som bryr sig!

Kanske inte det roligaste direkt men slipper ialf äckelskolan en dag :)


wellwell

Hörs efter skolan imorn godingar, puss & godnatt !    

Av emelie wall - 17 oktober 2011 18:46

Hejsan!


hmm denna måndag började väl sådär.. 

Försov mig :O ställde mobilen på 06.00 den ringde tror jag, sen brukar jag ALLTID ställa på att den ringer om 10 min igen ah ni fattar.

Men minns typ bara att jag skickiade ett sms till Sofia, sen somnade jag bara sådär skummt brukar aldrig göra det annars  

men som TUR är vaknade jag 07.00 av en ren jävla slump typ :O

och en till sak som var TUR var att mamma var ledig!!


jaja kom i alf till skolan i bra tid  

Skolan idag var väl sådär, NO passet sista lektionen kunde jag gärna skippat asså.


Kollar runt lite saker på datorn nu men ska sätta igång med lite plugg!


Så hörs innan jag går och lägger mej.

Puss!   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards