Emelie wall ♥

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av emelie wall - 19 oktober 2011 21:03

Nu ska jag sätta mig lite med engelsk läxan.


sen sova. himla trött!


jaja skönt att det är fredag snart i alla fall och sen nästa vecka går vi bara till torsdag och sen har vi höstlov !  


Bakade chokladbollar med, mumma!

Vi hörs imorgon puddingar :* godnatt<3   hehe ja, jag har mkt hår ! :O

Av emelie wall - 19 oktober 2011 17:31

Nu ska jag baka negerbollar med ett finare ord chokladbollar.. ! ;)

 

Av emelie wall - 19 oktober 2011 16:59

Hejsan svejsan bajskorvar :*


Dagen idag var ganska chill, onsdagar är typ alltid det så  


HAHAHAHAHAHAHHAHA flippade ur med sofia ngra gånger.. hur tard får man bli? råttan tog min nyckel och trodde att ngn hade förstört hennes lås så hon var ASSUR för det och ah hon hade ju MIN nyckel så jag va as sur för att den var borta XD så båda sprang runt som idioter och va as sura men sen visade det sig att sofia hade min nyckel och försökte komma in i sitt lås..

HAHAHAHA ja, sen var vi tard när anders pratade med oss o så  

så ganska rolig skoldag endå!!


sitter här nu och väntar på mat, gooooottttttttt!


sen får vi se om jag ska rida ngt idag!

men blir väl att plugga lite engelska också.


just det! bildprovet gick nog gaaaaaaaaaanska bra ;D


Hörs mer sen! puss!


bara random ! 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards