Emelie wall ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av emelie wall - 24 oktober 2011 21:58

Nu blirre sängen för min del, i think.

Imorgon drar jag på kalas efter skolan för världens bästa moster! blir kanon det!


Så blir ingen träning för min del imorn.


Kommer nog hem sent på kvällen imorn, så var beredda på en ganska dålig uppdatering kanske!

men vi hörs i alla fall imorn på kvällen ngn gång  


Ha det bra så länge godingar !! ♥♥

vill ha!! Blir nog kanske en jullklapp, ska fan bara önska mig det så kanske mina söta förledrar fattar hur mkt jag vill ha det :D hehe.!  

  

Av emelie wall - 24 oktober 2011 18:44

Varför kan du inte bestämma hur du vill ha det...?

Ena taget äru inte sur på mig sen äru sur på mig.

Du ska veta att i bland blir jag bara så trött på dig.

när du är trevlig och glad så är du verkligen en super go tjej. men det brsiter dock i bland, vilket jag tkr är synd..

Av emelie wall - 24 oktober 2011 18:05

Hejsan!


Skolan idag var väl ganska okej, tills NO kom fyfan! 

satt typ och dagdrömde och inte fattade ngt igenom hela genomgången typ   

Så himla härlig är den NO lektionen på måndagar!! fast nej. 


sen blev det hem med bussen i alf.

Satt och snacka med Simon typ hela bussturen !  



















Sitter här nu och dricker cooooola.

vid 8 blirre ensam mamma söker  









aja bloggar mer senare när jag har ngt vettigt att komma med.

Fick världens goaste vantar av mammi, tack !!        

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards