Emelie wall ♥

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av emelie wall - 28 oktober 2011 23:48

Hejsan!


Färgade håret förut, faktiskt väldigt nöjd!  

Bild där nere.


Imorgon blirre konfaträff vid 10 så måste upp vid 9, härligt eller inte.


Kommer bli en världelös konfaträff men.

Efter den så blirre att ta 14.30 bussen med Caroline till stan och träffa degen och ngn mer kanske?

Vi fårse.


Blir kass uppdatering imorn, är nog inte hemma förns 11 vid kvällen.

Så vi fårse när vi hörs godingar!!

puss


       

Av emelie wall - 28 oktober 2011 17:23

Red förut gick väldigt bra idag! 


Nu kom mamma hem så vi ska la snart dra bort till hovlanda, och färga mitt hår gaaah!:o


men ni får resultatet i kväll :)

PUSS! 

bild från sommaren!  

Av emelie wall - 28 oktober 2011 15:14

Drar ut och rider på sisco nu ! :) Hörs sen!  

Av emelie wall - 28 oktober 2011 13:46

Hejsan!


Vakade vid 1, opps.. men ah fan klart man sover ut när man väl kan  


sen har jag typ käkat och så.


Nu sitter jag här ska dra upp till stallet ge hesterna mat och mocka och så kanske rider också vi fårse  


sen i kväll ska man till Caroline för att färga håret, spännande. ni får se hur det blir i kväll! :D


Nej men nu ska jag dra, ska göra klart den där svensk uppgiften sen också men det värkade lätt så blir nog inga problem   

PUSS!  

   

hahahah hittade en till gammal bild, solbränd och fin ! :)

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards