Emelie wall ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie wall - 28 oktober 2011 17:23

Red förut gick väldigt bra idag! 


Nu kom mamma hem så vi ska la snart dra bort till hovlanda, och färga mitt hår gaaah!:o


men ni får resultatet i kväll :)

PUSS! 

bild från sommaren!  

Av emelie wall - 28 oktober 2011 15:14

Drar ut och rider på sisco nu ! :) Hörs sen!  

Av emelie wall - 28 oktober 2011 13:46

Hejsan!


Vakade vid 1, opps.. men ah fan klart man sover ut när man väl kan  


sen har jag typ käkat och så.


Nu sitter jag här ska dra upp till stallet ge hesterna mat och mocka och så kanske rider också vi fårse  


sen i kväll ska man till Caroline för att färga håret, spännande. ni får se hur det blir i kväll! :D


Nej men nu ska jag dra, ska göra klart den där svensk uppgiften sen också men det värkade lätt så blir nog inga problem   

PUSS!  

   

hahahah hittade en till gammal bild, solbränd och fin ! :)

Av emelie wall - 27 oktober 2011 23:01

Hoooola!


Träningen förut var helt okej, vi spelade mest bara spel.

sen hem äta, duscha och se på robinson och Denise åkte ut :( tyckte hon va ganska kung på ngt sätt !




Kollar runt lite på datorn nu msn och facebook och sånna vanliga saker :)




Känner inte för att sitta uppe så länge idag helt sluuut!

och ska bli så himla skönt att få sova ut imorn alltså!!! big love på det<3



Annars leker livet. våran hund är nog nära att gå bort nu asså :(

han är snart 15 så han är ju väldigt gammal!

och nu har han fått en till hjärnblödning, så ah vi fårse va det blir med han.. :/


jaja nej nu ska jag inte blogga ngt mer för idag.

Imorgon ska jag nog ialf göra klart hemuppgiften vi fick lika bra att bli klar med den. 

sen blirre väl hästen och så  



Godnatt puddningar !! ♥ 

 


haha gammal bild.. ^^

Av emelie wall - 27 oktober 2011 16:51

Hejsan!


Förlåt för att jag inte bloggade ngt mer i går.

Men var hemma i från teatern vid typ halv 11, sen var jag tvungen och fixa fram kläder och sånt och ah var dödstrött så orkade aldrig sätta mig vid datorn. Så nu vet ni det !

Teatern dög väl typ ialf ;D


Idag då vare temadag i skolan, vi diskerade hästöga, fyfan, haha mådde illa ska jag säga er.. rörde den ens aldrig, Hanna fick sitta och greja med den och Julia och jag kollade mest på   


sen blev det badhuset också, dock glömmde jag badbyxor, vilket var lite synd eftersom jag ville bada -.-


käkade även på dooonken med.

Nu sitter jag här och ska byta om och så sen drar jag i väg på träning, ingen lust men det får väl gå.


Hörs när jag kommer hem i kväll, och vet ni?! har höstlov nu ! :DD♥  











Av emelie wall - 25 oktober 2011 21:21

just det, har utvecklingssamtal imorn.. ursh!

men jaja ska nog gå bra (Y)  

Av emelie wall - 25 oktober 2011 20:41

Hejsan! 


skolan idag var väl som den brukar vara typ.

sen efter så åkte jag till nina då! 

kom annat folk och vi satt och prata och så:)

Käkade även pizza!!

vi typ prata om percingar, och ah mamma vet ju att jag vill percia naveln så vi kom in på det o så både min moster tkr det är fint och mammas kompis, liksom dom tkr jag ska det!! men inte mamma, fatta vad sur jag blir!!!! ger mig inte, blir i alf när jag blir 15 så de så!! :D


Nu ska jag hoppa in i duschen. 

sen blirre nog att sova.


Hörs imorgon på kvällen i think, drar till stan efter skolan förmodligen?..

sen blirre teater crazy for you, för alla åttor så det blir nog bra  

och den börjar 7 sen slutar typ runt 10, så kommer hem rätt så sent ao!


men ah vi hörs imorgon i alf, puss godingar!!♥♥

haha cpful jag vet !! :D      

Av emelie wall - 24 oktober 2011 21:58

Nu blirre sängen för min del, i think.

Imorgon drar jag på kalas efter skolan för världens bästa moster! blir kanon det!


Så blir ingen träning för min del imorn.


Kommer nog hem sent på kvällen imorn, så var beredda på en ganska dålig uppdatering kanske!

men vi hörs i alla fall imorn på kvällen ngn gång  


Ha det bra så länge godingar !! ♥♥

vill ha!! Blir nog kanske en jullklapp, ska fan bara önska mig det så kanske mina söta förledrar fattar hur mkt jag vill ha det :D hehe.!  

  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards