Emelie wall ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie wall - 24 oktober 2011 18:44

Varför kan du inte bestämma hur du vill ha det...?

Ena taget äru inte sur på mig sen äru sur på mig.

Du ska veta att i bland blir jag bara så trött på dig.

när du är trevlig och glad så är du verkligen en super go tjej. men det brsiter dock i bland, vilket jag tkr är synd..

Av emelie wall - 24 oktober 2011 18:05

Hejsan!


Skolan idag var väl ganska okej, tills NO kom fyfan! 

satt typ och dagdrömde och inte fattade ngt igenom hela genomgången typ   

Så himla härlig är den NO lektionen på måndagar!! fast nej. 


sen blev det hem med bussen i alf.

Satt och snacka med Simon typ hela bussturen !  



















Sitter här nu och dricker cooooola.

vid 8 blirre ensam mamma söker  









aja bloggar mer senare när jag har ngt vettigt att komma med.

Fick världens goaste vantar av mammi, tack !!        

Av emelie wall - 23 oktober 2011 21:40

morr.. Nu har dom ändrat bredden på inläggena på blogglatsen med -.- 

som ni kanske ser?

wellwell

sitter och lyssnar på musik och ska försöka och få ngra låtar till mobilen.

sen sova! Hörs efter skolan imorn, puss!♥♥

Av emelie wall - 23 oktober 2011 19:08

Måndag = skolan.
Tisdag = skolan, sen fira moster som fyller år :)

Onsdag = skolan, sen teater.

Torsdag = skolan, sen träning
Fredag = LEDIG !! ♥♥

Lördag = Konfaträff, trorja?

Söndag = chilla oså ;)

Av emelie wall - 23 oktober 2011 18:55

Ridiningen förut gick azum!

Tog mig en tur runt udden med mammi och red på Miranda gosi !  

Nu ska jag hoppa in i duschen sen äta och lite så.

Bloggar mer sen godingar!!

 


Av emelie wall - 23 oktober 2011 15:51

Nu drar jag ut och rider en sväng  

Hörs senare!

     

Av emelie wall - 23 oktober 2011 14:50

Är prat på att kanske dra dit i mars/april, ngn gång under 2012 äre lovat att det blir att åka ngn gång i alf  


Men antadligen blirre Spanien och inte Turkiet denna gång.

Bilderna där nere är stället vi troligen kommer åka till i så fall  

Hoppas bara att inget krånglar denna gång !!! :D

     

vore ju inga fel direkt !

Av emelie wall - 23 oktober 2011 13:22

Godmorgon / Goddag (a)


vaknad vid typ 1 idag  


ska dra ner och äta ngt nu.


Annars blirre nog lungt idag, blir väl de vanliga rida och kanske dra ut och fota värsta fint höstväder ju :O 


men ah vi hörs mer sen när jag har ngt vettigt att komma med ! ♥  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards