Emelie wall ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie wall - 22 oktober 2011 22:47

Godkväll!


sitter här och chillar runt på datorn.







ska väl snart sova :o är fruktansvärt trött.





















Imorgon äre söndag, ingen ångest faktiskt. men vi går ju bara till torsdag sen är vi lediga fredag och sen höstlov :D så ingen läxor heller nästa vecka och temadagar och så, så det känns grymt skönt!! Hörs imorn godnatt!<3












Av emelie wall - 22 oktober 2011 19:35

hejsan! 


Matchen idag gick skit. vill ba släppa den.


sen hem och då blev det pizzerian. Nu sitter med två småbarn ;)


pallar inte blogga mer. trött som fan men bloggar mer senare !       

Av emelie wall - 21 oktober 2011 22:31

Godkväll!


Kollar på idol nu  


sen ska jag väl sova, eller kanske inte riktigt än sen fårse hur trött jag är ^^


Imorgon blirre att gå upp vid 11 typ sen blirre match i Hagfors.

Blir kanske dålig uppdatering imorn tyvärr :( är la kanske

hemma vid 6 eller ngt och då kanske det blir pizzerian.

Så vi fårse när vi hörs mer imorn då  


Men ni får ha det så jätte bra så länge godingar!! puss♥ 

 

random bilder i från sommaren, men sommar vore inte fel nu asså!

Av emelie wall - 21 oktober 2011 16:54

Hejsan!


äntligen fredag, mkt bra det!!


Skolan idag var väl sådär, hahahaha dör åt en sak bara hur WTF ?


sen hem med cpbussen.


sitter här nu och kollar runt på datorn lite, blir nog en tur med hästen sen med  


Fårse om släkten i från gbg kommer hit idag med ! :D


annars leker livet match imorn i hagfors sen blirre troligen pizzerian i morn.


Bloggar sen när jag har ngt kul att komma med. PUSS   jag är som jag är ! :D 


Av emelie wall - 20 oktober 2011 21:35

Hejsan!


Träningen förut var helt okej.


sitter här nu precis kollat klart på robinson och ska sätta mig och försöka få in spansk orden i huvet!


Imorgon äre fredag känns hur skönt som helst!!


släkten i från göteborg kommer troligen hit också över helgen  


sen på lördag har vi match i Hagfors.

vi hörs mer imorn ha det bra så länge! godnatt♥   

Av emelie wall - 20 oktober 2011 16:47

Hejsan!


Ganska bra dag i skolan, torsdagar brukar vara helt ok chill !

Inga stora händelser direkt ;D


sen blev det hem med bussen. Har käkat och satte mig här nu.

Ska plugga lite spanska och kanske lite svenskan sen dra i väg på träning, och hoppas på att vi kör mer innebandy denna träning  


jaja vi hörs mer ikväll efter träningen oså ! ♥ 


Just det! får byta läköhrenge idag med, fast venne om jag ska vänta eller inte eftersom mitt hål varar och skit..(Y)  


Av emelie wall - 19 oktober 2011 21:03

Nu ska jag sätta mig lite med engelsk läxan.


sen sova. himla trött!


jaja skönt att det är fredag snart i alla fall och sen nästa vecka går vi bara till torsdag och sen har vi höstlov !  


Bakade chokladbollar med, mumma!

Vi hörs imorgon puddingar :* godnatt<3   hehe ja, jag har mkt hår ! :O

Av emelie wall - 19 oktober 2011 17:31

Nu ska jag baka negerbollar med ett finare ord chokladbollar.. ! ;)

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards