Emelie wall ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie wall - 5 oktober 2011 16:11

Hejsan! 


Skolan idag var rätt så chill igentligen. 

Hade ju idrott imorse men fia jag och malin är var klara med oreienteringen så vi drog till stan i stället. Blev att käka på mc donals såklart!

Sen gick vi väl mest runt på stan och så bara. 


Sen vart det tillbaka till skolan och ha bild och sen matte, hade ju prov på matten och antadligen så failade det ??? hahah fia och jag gjorde ju provet hos anders, känns fan som det inte blir seriöst då på lika sätt  

wellwell NO och Matte är mina problem ämnen mest i alf, så ni vet det!


Sen blev det att åka hem med mammi.

Nu ska jag ner och äta senare blirre att åka till östa fågelviks kyrkan på ngt konfamöte. Sen ska jag bara plugga spanska och engelska, så uppdaterar inte mer förns sett i kväll typ.

Puss!   

Av emelie wall - 4 oktober 2011 22:05

Nu ska jag sova. hahaha har typ fått ngn enrgikik eller ngt..   

Hörs mer imorgon efter skolan

puss bitches !   

Av emelie wall - 4 oktober 2011 15:29

Hej hej!


Skolan idag var la sådär typ.

Fick se resultatet av NO provet med, hej F ? kunde ju vart bättre...

Tyckte provet va ganska cepe igentligen. Jag menar inte mkt var med som stog för att bli godkänd i målpapperet oså.


sen fick vi tillbaka engelskprovet också, 38 av typ 70 eller va det va ?

hahah godkänt ialf kanske ? XD ja det var det för klarade typ A delen o.o


Sen blev det hem åkte med pappa götttttt.


Blir ingen träning för mig idag heller, får snarare inte, blir liksom aldrig frisk..


Fårse vad jag hittar på senare. Ska ialf plugga äckelspanska! Hörs! puss♥  

Av emelie wall - 3 oktober 2011 20:37

Hejsan!


Haft en ganska dryg dag typ. Har bara suttit inne och ruttnat typ.


haha jag hör ingeting, det har väl med försylningen att göra, men fan vad jobbigt det är.. hoppas det släpper snart ialf!


Imorgon äre skola i gen då, orkar verkligen inte.. Matte prov och spansk prov denna vecka.

Spanskan tänkte jag kolla lite mer på nu innan jag lägger mig, fattar väl typ inte så mkt men.


Jaja vi hörs mer imorgon efter skolan, ha det gött puss ! 

fyfan vad jag saknar den dagen ! ♥

Av emelie wall - 3 oktober 2011 13:18

Godmorgon!


Vaknade vid 1 idag.

Och jag satta mig precis här.


Ska dra ner och käka frulle och se om det är ngt kul på TV nu sen ska jag kolla på spanskan lite också, eftersom det är prov på det på torsdag.


aja jag bloggar senare, har inget kul att komma med nu direkt. 

Puss   

Av emelie wall - 3 oktober 2011 01:55

Nu ska jag typ gå och lägga mig i think, chilla lite på msn o så först kanske.

Hörs imorgon, puss!

hehe hittade en gammal fin bild på mig.. var dagen jag kom hem i från klassresan i 6:an.

Av emelie wall - 2 oktober 2011 18:07

Nu ska jag se klart eclipse. Blir antadligen en film kväll.  

Så sjukt trött och känns som jag har feber typ ?

hörs mer sen puss godingar  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards