Emelie wall ♥

Alla inlägg under november 2011

Av emelie wall - 30 november 2011 21:38

Nu blirre sängen och sova och läsa lite mer på engelskan!

Hörs mer imorn puss♥  

Av emelie wall - 30 november 2011 16:37

Hejsan!


skolan idag va väl som vanligt ungefär, kul på särmatten med sofia HAHAHAH, älskar att ingen förstår sig på våran humor bara du och jag vi är lika tard! hahaha du är bara för bra :*


typ inget mer att berätta om dagen.


Har i alf fått hem min jacka idag!  

Bild där nere, dock syns den knappt men men.. ( webbkort ) men följer ni min blogg så har ni nog redan sett en bild på den.


ikväll blirre plugg och tv, i think yes blir min kväll de. Bloggar mer sen!   

Av emelie wall - 29 november 2011 19:52

Hejsan!


skoldagen idag var väl bra typ.


efter den blev det med sofia hem en sväng sedan dra på lucia träning i kyrkan, kulkul! men suger att jag går längst fram utom lucian då, inte lätt och va lång! 

sen hem käka och så.


ska dra ner och duscha nu sen sätta i gång med att plugga lite engelska. 

så vi hörs imorn efter skolan! puss!


uuuuh.. vad min blogg suger helt seriöst vet inte vad jag ska skriva om eller ngt, inga läsare, fuldesign, skriver om samma saker varje dag typ.. yes, bloggen sucks.. fårse om den försvinner.

 


Av emelie wall - 28 november 2011 21:20

Godnatt!  


Av emelie wall - 28 november 2011 18:51

Hejpåer!


Skolan idag va ganska seg tkr jag, ont i huvet, trött ah det säger ju en hel del!

när jag kom hem käkade jag och så sedan drog jag ut och red med mamma i mörket, jätte mysigt!  

Nu ska jag dra ner och plugga lite enegelska, sen vid 8 blirre ensam mamma söker, favvoprogram helt klart.

men bloggar mer senare.

puss!   

Av emelie wall - 27 november 2011 22:13

Var i stallet förut, grejade med hästerna lite   red aldrig är ju fasiken storm..

Nu blirre sängen för min del om jag ska orka med skoldagen imorn.

så vi hörs imorn! 

Godnatt!

hahah diggar mitt hår helt klart     


Av emelie wall - 27 november 2011 20:45


 

Av emelie wall - 27 november 2011 12:12

Godmorgon!


söndag, suger.. men veckan blir nog ganska chill endå näsan hela tisdagen och fredagen går bort denna vecka! 

annars ska jag väl dra ner och äta frulle nu, sen blirre rida 

så jag bloggar mer senare, ha en bra söndag fucktards! :*

  


Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards