Emelie wall ♥

Alla inlägg under november 2011

Av emelie wall - 26 november 2011 23:49

Tjatja!


tillbringade kvällen med dessire och carro, bakade lussebullar snackade, skratta yes typ de  .


ska sova jämt snart, åh vad skönt att äntligen på sova ut imorn så trött!

Imorn äre tänkt att jag ska plugga lite sen rida och mja ska verkligen sova ut imorn  



wellwell hörs imorn, godnatt!

Bjussar lite på mig själv :*   


Av emelie wall - 26 november 2011 17:48

Hejsan!


Konfaträffen var faktiskt ganska kul! dock förjävligt att gå upp men  

Vi bakade pepparkakor, körde staffeter och så, haha kommer kanske bilder senare eller imron från pepparkaksbaket :)


Nu ska jag och mamma snart dra till hovlanda för att va där i kväll  

så jag bloggar inget mer förns när jag kommer hem senare!


ha en bra lördagskväll! ♥  

Av emelie wall - 25 november 2011 23:18

Nu blirre nog att sooooova.


ska ju upp vid halv 9 typ, fyfan orkar inte!

menmen kommer nog ett tidinställt inlägg imorn när jag stter på konfan typ  


om jag bara inte skulle bli värre med urininfektionen nu bara, för då blirre ingen konfa på mig, men antadligen blir jag inte det (Y)


Annars imorn blirre att va på hovlanda imorn på kvällen blir jullbak och annat trevligt !  .


men vi hörs imorn, ha det bra så länge, godnatt! ♥  

Av emelie wall - 25 november 2011 17:36

Hejsan!


skolan idag har typ sugigt, fick F på NO provet... men blir att göra komptering, vilket känns bra nu för då får jag G förhoppningsvis?

efter skolan blev det att handla med mamma, köpte örhängen på rusta, jättefina faktiskt! 

Sen fick vi hem kakorna idag med, ääääääääääääääääntligen! 


annars har jag pissat hela dagen, och har troligen åkt på urininfektion fyfan grinar så fort jag ska pissa! 

härligt säger jag bara nej inte direkt.. dricker citronvatten nu ialf, ska tydligen hjälpa!


Annars ska jag väl bara ta det lungt denna kväll.

Imorgon blirre konfaträff, åh orkar verkligen inte suger typ 3 pers värt? näää!

men hörs mer senare!♥    

Av emelie wall - 24 november 2011 20:30

Tja tja!


drog på kalas hos morfar direkt efter skolan och var där ett tag. 

sen hem och äta och så.


Nu ska jag hoppa in i dushen och sova, inga läxor eller prov imorn heller, otroligt!

vi hörs efter skolan imorn och då äre fredag med !


puss♥  

Av emelie wall - 24 november 2011 09:51

Hejsan!


Sitter i datasalen nu. Gjorde spanskprovet, hmm tror inte direkt det gick så bra inte..

wellwell thats life!


nu sitter vi i datasalen, håller på med en SO uppgift.

Hörs senare och ska till  morfar idag på kalas med.


Hörs när jag kommer hem! puss  

Av emelie wall - 22 november 2011 21:49

Hejsan!


träning förut va faktiskt jätte kul  

sen hem käka och så har jag kollat på spanskan jämt lite, alltså är 130 ord om inte lite mer vi ska kunna..

sjukt måste jag säga, tänker sofia läraren döda oss eller? man kan ju undra.. 


Imorgon blirre med sofia hem efter skolan trorja? sen luciaträning.

den är la slut vid halv 7 eller ngt sen måste jag sätta i gång och plugga direkt när jag kommer hem typ, spanska provet är på torsdag så.


men hörs på kvällen imorn ngn gång i alf! godnatt!♥  

Av emelie wall - 22 november 2011 15:55

Tjaaa!


skolan idag va väl som vanligt, varken chill eller jätte jobbig typ.

sen hem med pappa, käka och så.


ska dra och plugga lite nu tänkte jag fucking spanska prov på torsdag... suger!

sen vid 6 blirre träning.


Så hörs efter den senare i kväll! puss♥  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards