Emelie wall ♥

Alla inlägg under november 2011

Av emelie wall - 21 november 2011 21:41

Nu lägger jag mig nog..

hörs efter skolan imorn!

godnatt, ♥  

Av emelie wall - 21 november 2011 18:56

Hejsan!


helt okej skoldag, klarade hemkunskapprovet ganska stolt må jag säga.. puckon kan också faktiskt ! 

spanskan va chill hade vikare så nada jobb där!


NO passet döda mig helt seriöst, fyfan för NO!


Nu sitter jag och drömmer mig bort lite..

VILL TILLBAKA TILL TURKIET NU NU NU!! SAKNAR GALET MKT!               

Av emelie wall - 20 november 2011 21:22

Nu blirre snart sängen ska fixa ngra låtar till mobilen först bara   

nybäddad säng med finns nog inget bättre än det!!♥


annars imorn börjar en ny skolvecka ursh orkar inte.

får F i nästan alla ämnen, är helt värlelös i skolan folk är sura på en för ingeting folk kallar en för saker.

det suger helt enkelt! 


nej men vi hörs imorn! godnatt♥  

Av emelie wall - 20 november 2011 19:44

Har glömt och sagt att sagt att jackan på bilden beställde vi till mig här om dagen.

så den kommer hem vilken dag som helst!  

 

Av emelie wall - 20 november 2011 17:32

Hejsan!


Gick upp vid halv 1 gött att äntligen få sova ut, men inte så värt igentligen en dag bara imorn äre ju skola i gen, fyfan!


red ialf ut en tur med mamma, fick rida mirandabebis, hur mysigt som helst!!  


sen har jag käxat rå god mat hehe kykling , hasselbakspotatis och bearnise sås om ni nu bryr er vilket jag inte tror men men   


skulle igentligen behöva plugga spanska lite, men det suger så orkar nog inte.


men ska väl duscha och så sen blirre väl sitta här vid datorn resten av kvällen!

men vi hörs senare♥   

Av emelie wall - 20 november 2011 17:32

Hejsan!


Gick upp vid halv 1 gött att äntligen få sova ut, men inte så värt igentligen en dag bara imorn äre ju skola i gen, fyfan!


red ialf ut en tur med mamma, fick rida mirandabebis, hur mysigt som helst!!  


sen har jag käxat rå god mat hehe kykling , hasselbakspotatis och bearnise sås om ni nu bryr er vilket jag inte tror men men   


skulle igentligen behöva plugga spanska lite, men det suger så orkar nog inte.


men ska väl duscha och så sen blirre väl sitta här vid datorn resten av kvällen!

men vi hörs senare♥   

Av emelie wall - 20 november 2011 17:32

Hejsan!


Gick upp vid halv 1 gött att äntligen få sova ut, men inte så värt igentligen en dag bara imorn äre ju skola i gen, fyfan!


red ialf ut en tur med mamma, fick rida mirandabebis, hur mysigt som helst!!  


sen har jag käxat rå god mat hehe kykling , hasselbakspotatis och bearnise sås om ni nu bryr er vilket jag inte tror men men   


skulle igentligen behöva plugga spanska lite, men det suger så orkar nog inte.


men ska väl duscha och så sen blirre väl sitta här vid datorn resten av kvällen!

men vi hörs senare♥   

Av emelie wall - 19 november 2011 22:12

Hejsan!


bloggat dåligt idag knooooow. men inte haft blogglust typ.

men vi vann i alf matchen med 9-2, gött det!   

Sen hem red ut mamma, typ bara suttit vid datorn sen dess.


sitter här och dunkar låtar kanske blir film senare, hmm funderar på att sitta uppe rå länge idag men vi fårse!


bloggar kanske mer sen annars imorn puss ! ♥    

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards