Emelie wall ♥

Alla inlägg under november 2011

Av emelie wall - 14 november 2011 21:25

Hejsan!


har suttit med NO typ minut från minut, fått damp gått där i från och så..

men mamma förhörde mig ialf och då gick det helt ok tkr jag dock bara på G frågorna men nöjer mig verkligen med bara det ska jag säga er!

spännade för er att höra hur det gick imorn eller? 


ursh blir så trött på allting plugg fan jämt lust och bara sktjuta mig själv . . . men måste endå skärpa mig lägger fan inte ner mig i skolan mer än vad jag borde, men de e tufft ialf om man har problem med vissa ämnen! för jag är verkligen tjejen som sitter och dagdrömmer på genomgånger är inte alls mkt med faktiskt, måste blir ändring om jag ska kuna göra de jag vill i framtiden!.


nej men nu ska jag bara läsa i böcker och så om ÖGAT, som provet e på.

så hörs vi imorn, godnatt ♥  


Av emelie wall - 14 november 2011 16:40

Hejsan!


skolan idag var väl som en vanlig måndag typ.


Har precis käkat och sånt ska sätta mig med NO plugg nu, prov imorn kan typ noll great!


sen vid 8 äre ensam mamma söker.

tror jag om inte äckel plugget drar över med tiden.


men hörs mer senare

!!  

Av emelie wall - 13 november 2011 20:55

HELLO!


Förlorade matchen idag ... 3-1 till dom, men tyckte vi gjorde en bra match endå!

sen hem rida lite och så sen drog mamma och jag till morfar!


och var där ett tag, sen hem och har försökt att plugga NO men går verkligen inte.. fyfan för det! 


men ska försöka sen en gång till se om jag får in ngt i min lilla hjärna.

men nu ska jag ner och hoppa in i duschen och vi hörs imorn!!!

natti

!  

Av emelie wall - 13 november 2011 12:14

Godmorgon!


gick upp vid halv 12 och har precis käkat frulle och sånt.


Drar på match alldeles strax, och hoppas på vinst idag men det får vi la se!


efter matchen åker jag hem och rider direkt och sen blirre att åka till morfar.

så fårse om jag hinner blogga ngt mellan, tror knappast det asså.


sen efter jag varit där så måste jag sätta mig med plugg när jag kommer hem, så troligen hörs vi i kväll!

om inte plugget går över bloggen, dock inget jag tror men  

men OM jag inte bloggar ngt mer idag så äre för att jag inte hann med det, så ni vet!


men ni får ha en fin söndag!

puss!   

Av emelie wall - 13 november 2011 02:14

Nu ska jag sova, måste upp vid halv.12 imorn typ. its sucks!

men men äre match så äre  


sen ska vi till morfar imorn också! men bloggar efter matchen tror jag, om jag inte hinner blogga innan återstår att se.


men nu ska jag sova godnatt! ♥ 

i can see you with my eyes



   

Av emelie wall - 12 november 2011 16:12

Hej mina vänner!


sov länge idag, vaknade vid typ halv 2 eller ngt! hur skönt som helst!


sen blev det att rida, gick ganska bra blev bra i slutet i alf  

sen åkte mamma och jag in till rasta för att köpa dricka och godis.


nu sitter jag här och ska dra ner och plugga . . .

så bloggar mer sen!

puss!♥  

Av emelie wall - 12 november 2011 01:58

Nu säger jag Godnatt!


Fredags kvällen har la gott åt att chilla vid datorn som vanligt fredagar typ.


Imorgon blirre kaaaanske edsvalla med mamma, vi får se hur det blir!

måste plugga med äckel NO prov åååh orkar inte, går väl åt helvete som allt annat.

men vi hörs imorn!


godnatt goingar!!  

inte nurmal för 5 öre, men det gör inget!

är mig själv ialf    

Av emelie wall - 11 november 2011 17:47

TJÄÄÄÄÄNNNA!


sämst dag i skolan, dålig humör men inte så jävla konstigt om man blir det, trött på denna skiten nu! man får skit för allt, folk pratar skit.


sitter och lyssnar på musik nu, blir väl att göra det hela kvällen oså!

men pallar inte blogga, hörs sen!  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards