Emelie wall ♥

Alla inlägg under november 2011

Av emelie wall - 10 november 2011 17:17

Hejsan!


ganska bra skoldag idag typ, haha på hemkunskapen gjorde sofia och jag varma mackor, TARDS KAN ATT !!  


sen blev det catfight mellan mig oskar och david när vi väntade på bussen efter elevensval, haha azuuum! -.-


blir ett snabbt inlägg nu.

drar på träning snart och måste platta håret lite, ser ut som ett helvete!

men hörs i kväll ! ♥

 

Av emelie wall - 9 november 2011 21:14

Nu kollar jag på berg flyttar in och ska soooova.

läser nog igenom läxan lite med!

men vi hörs imorn efter skolan godnatt!

haha vem har sagt att man ska va snygg?  

Av emelie wall - 9 november 2011 16:51

Heeeejsan!


tror jag klarade provet helt okej 


sen på idrotten satt vi i datasalen, ganska chill de me!

sen särmatte med sofia och anders (a) haha jag bara älskar att fattar inte du fattar jag sen tvärsom..  

hahaha så jävla bra!


sen hem md äckelbusssssen

och nu sitter jag här och har nyss typ käkat.

ska kolla på engelska läxan nu, sen göra kladdkakas muffins, mummmsss !!  


men bloggar mer senare , puss!

trött på omogna folk , inte många som beeter sig nurmalt i denna värld asså . . . !  


Av emelie wall - 8 november 2011 17:12

Hejsan!


blev ingen stan idag -.- skit som vanligt..


men ah har uppdaterat ganska dåligt endå, för har pluggat.


nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom SO:N en gång till.

sen sover jag nog så trött så!


vi hörs efter skolan och hoppas på att jag klarade av provet , kan dock fan inte gå sämre än NO  

GODNATT!

 

Alla säger att 8:an är värst och det kan jag förstå nu, plugg varje jävla vecka, äre alltid ngt ialf!

åh orkar inte....  

Av emelie wall - 7 november 2011 20:51

Hejhej!


Plugget gick åt helvete, somnade i stället. bra där!


kollar på ensam mamma söker nu sen blirre kanske att göra ett nytt försök till plugg.

men som sagt förjävligt trött så blir en tidig kväll!


Imorgon blirre nog stan efter skolan med sofia, måste köpa örhängen kolla på mössa och lite så.

blir bra det!


Men hörs mer imorn runt kvällningen skulle jag kunna tänka mig.

Puss och godnatt bitches ! <3  

Av emelie wall - 7 november 2011 16:52

Hejsan!


Skolan idag var väl sådär, helt okej tills NO, lika jobbig som vanligt typ . . . 

sen har jag knappt sovit ngt inatt heller, så rätt sleten!


Men nu ska jag dra ner och äta, sen blirre att försöka plugga och vid 8 blirre ensam mamma söker !

bäst program de :D


men bloggar mer sen!♥  

Av emelie wall - 7 november 2011 16:52

Hejsan!


Skolan idag var väl sådär, helt okej tills NO, lika jobbig som vanligt typ . . . 

sen har jag knappt sovit ngt inatt heller, så rätt sleten!


Men nu ska jag dra ner och äta, sen blirre att försöka plugga och vid 8 blirre ensam mamma söker !

bäst program de :D


men bloggar mer sen!♥  

Av emelie wall - 6 november 2011 21:25

Hejsan!


Orkade inte plugga typ, så duktig tjej är jag!


sen kom jag på att vi hade spansk läxa med, också såhär tränat på den mkt också.

kanske läser på orden lite innan jag somnar om jag orkar, jag kan väl försöka ialf (a)


men ni får ha det bra så hörs vi efter skolan imorn ♥

ganska gullig bild endå !!  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards