Emelie wall ♥

Alla inlägg under november 2011

Av emelie wall - 6 november 2011 19:53

 

så fort saker och ting bara kan hända!
kan inte säga ngt mer än vila i frid Hickstead♥ 


Av emelie wall - 6 november 2011 16:40

Hejsan!


Gick upp vid 2 idag, gött att få sova ut lite sista dagen.

Har precis kommit från stallet. Har ridit med mamma blev en tur ut  


nu ska jag plugga SO sen blirre att käka.


sen får vi se vad denna tråkiga söndag bjuder på antadligen inte på ngt :p

menmen, bloggar mer senare ! ♥ 

hehe snygg tjej... eller ?  

Av emelie wall - 6 november 2011 00:00

Hejsan!


var hos grannen förut, med mamma , robin och hans tjej.

satt mest och snacka med robin och hans tjej. dom andra var ju inte roliga direkt  


Kom precis ute från, gått med hunderna ställt in hästerna eftersom jag har tanken att jag är den enda som kommer göra det idag!

dock stack traj , sååååklart!


Nu sitter jag här med chips och cola och har världns växtvärk, fyfan!

i vanderna och smalbenet där man alltid får det, mamma fick också alltid där -.-

menmen kanske blir bättre förhoppningsvis.


imorgon äre deppdagen, blir att sitta inne och plugga sen rida antadligen.

Har verkligen ingen lust för skolan på måndag... menmen inget val direkt!


jag säger godnatt nu så hörs vi mer imorn nu blirre se ngn film och feta sig,

godnatt! <3   

Av emelie wall - 5 november 2011 17:04

Hejhej!


Matchen idag gick skit.. vill bara glömma den.


sen hem ochså har precis kommit från stallat, longerade sisco och det gick bra.

Robin ( min kusin ) och hans tjej här är också så blir säkert att träffa dom i kväll och så! 

vi fårse vad det blir, vi kanske skulle dra upp till grannen och så  













nu ska jag plugga, ngt vettigt får jag fan göra asså!

fick reda på att det bara var SO prov denna vecka, lättnad! trodde vi hade no och matte prov med. HÖRS SENARE !  








Av emelie wall - 5 november 2011 02:09

Hejsan!


Har sjungit nästan hela kvällen , ska lägga upp när jag sjunger bara ngt blir bra!


Måste igentligen sova nu om jag ska orka med matchen imorn, dock inte tidigt match som tur är.

menmen ni får resultatet av matchen imorn !


puss och godnatt puddingar , ♥  

Av emelie wall - 4 november 2011 17:57

Tjena tjena!


Ridiningen förut gick rätt så bra :)

sitter här nu och lyssnar på musik sååååklart.

blir väl idol sen vid 8 ialf , sen måste jag duscha och så.


ovärt inlägg men whatever..



Hörs sen! ♥  

Av emelie wall - 4 november 2011 14:49

Hejsan!


Vaknade 12 och gick upp för caroline stog utanför huset med moppen xD 

så hann typ bara byta om oså sen blev det att dra till henne för att rida  

red tessan goseponny de asså :)


sen körde hon hem mig carro asså :p

så drog upp till stallet direkt för att fixa i ordning lite där.


sitter här nu och funderar på att snart dra ut att rida, på min häst asså nu ^^

tror det blir så :)


Hörs senare godingar ! <3

   

Av emelie wall - 3 november 2011 20:54

Hejsan.

och sorry för att jag bloggat värelöst idag..


men vaknade upp hos sofia i alf, hahahah snacka om tardmongon asså!

så jävla kul i går  

typ sofia målade ögon på oss och mustasch på mej :/ hahaha sen fick vi inte bort det igår..

så vi sov med det och vaknade med det, hur fula?



sen i alf blev det konfaträff i skattkärr, vi typ käkade pizza, pratade om de där armbandet vi fick, gjorde teater, körde lekar ah typ det.


sen åkte sofia och jag lastbil med pappi hem hahah också ganska myyys  



när jag kom hem var jag astrött så orkade verkligen inte blogga ngt.

har la piggnat till lite nu ^^



















Ikväll blirre att se klart filmen jag saknar dej. sen se ngn mer kanske vi fårse vad det blir!






imorgon ska jag rida med caroline på förmiddan.


så vi fårse när vi hörs imorn , puss !  ¨

de jätte fina armbandet !!   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards