Emelie wall ♥

Alla inlägg den 2 december 2011

Av emelie wall - 2 december 2011 22:43

Hejsan!


Har inte blogga så bra idag, pågrund att att intrentet dampat plus att nina, niclas och barnen kom hit.

så blev pizzerian ett tag.


Kom hem för ett tag sedan. Ska sova tidigt idag, match imorn bussen går kvar över 11 från väse till Billingsfors, inte så taggad direkt men (N)


efter så hoppas jag att bussen kan släppa av mig vid Wåxnäs, ska nämligen hem till Nina sen!

så har inte en aning om när jag kommer hem trolignen sent på kvällen. 

Men jag gör ett tidinställt inlägg som ni får imorn ngn gång! 


denna helgen sucks, hela lördagen går bort.. söndagen med, eftersom de är gudtjänst lika bra att gå.

världelös helg, skulle behöva plugga också men ser mörkt ut.

wellwell, kommer ett tidinställt inlägg imorn jag loooovar er  

ha det bra så länge puddingar!!

GONATT :* 


åh saknar Jämtland när vi hämade vovven, och att tiden går så fort han e sååå stor nu!♥
Här kommer bilder från när vi hämtade han! 

hihi tanten fick tårar i ögonen när valparna åkte i från dom, sött!

                 



Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards