Emelie wall ♥

Alla inlägg den 6 december 2011

Av emelie wall - 6 december 2011 22:08

Hejpåer.


nu bloggar jag endå, gulligt va?

kan det mesta på engelskan och på NO:N tror jag, dock har jag inte pluggat så länge :s

men ska fan få e på NO:N nu, mååååååste tkr jag!


träningen va ganska bra också!   


aaaja, vi hörs efter skolan imorn nu ska jag sova!

godnatt♥  

Av emelie wall - 6 december 2011 16:50

Hej!


skolan idag var väl som en vanlig tisdag i princip.

vi "redovisade" våra böcker för Göran på engelskan, dock ska jag göra det på torsdag.

hade ju knappt läst boken osvosv, muntligt alltså :o


sen åkte jag med pappa handlade på lidl.


sitter här nu och ska görat tills typ halv 6, drar på träning då.

så jag kommer inte blogga ngt mer idag, kanske senre i kväll vi fårse.

men nej tror inte det, min kväll kommer nog gå ut plugg.


vi hörs när vi hörs ialf!  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards