Emelie wall ♥

Alla inlägg den 13 december 2011

Av emelie wall - 13 december 2011 21:10

Hejsan! sorry blogga inget i går, men internetet fuckade... 


Idag ialf lucia. Skoldagen var väl dryg typ fast endå chill beskriver dagen så bra..


sen blev det med hem till Sofia, sedan till kyrkan för att öva inför luciatåget.

sen var det luciatåg, gick brabra! jag älskar verkligen lucia! det är så underbart att stå där och sjunga, och alla sjöng i år med så det gjorde saken ännu bättre .


nu sitter jag här och redigerar lite bilder. sen soooova trött plus huvudvärk..


Imorgon blirre för mig och sofia att interjuva korskyran, SO uppgift hahahha intressant och se hur det ska gå.. fårse om vi blir kvar i stan efteråt?

om du ser de här sofia svara på mina sms (a)


vi hörs imorn i alf! godnatt♥      

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards